BDO to globalna sieć firm audytorsko-doradczych. Działamy w 166 krajach i zatrudniamy ponad 115 000 ekspertów i specjalistów, dzięki którym zapewniamy naszym klientom wyjątkową obsługę. Na polskim rynku jesteśmy obecni od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm o tym profilu. Wśród naszych klientów są kluczowe podmioty giełdowe, duże grupy kapitałowe, a także średnie polskie i międzynarodowe przedsiębiorstwa oraz firmy rodzinne. Od zawsze stawiamy na wiedzę, profesjonalizm i relacje oparte na zaufaniu.
Obecnie do naszego Działu Zarządzania Ryzykiem Biznesowym (Risk Advisory Services) poszukujemy osób na stanowisko:
Risk Advisory Associate / Konsultant w Dziale Zarządzania Ryzykiem Biznesowym
Miejsce pracy: Wrocław
Praca w BDO w Dziale Risk Advisory Services to możliwość połączenia zalet współpracy w kameralnym zespole z benefitami płynącymi z bycia częścią globalnej organizacji. Dołączając do nas poznasz tajniki pracy audytorskiej, będziesz uczestniczyć w ciekawych, różnorodnych projektach (takich jak audyt śledczy, compliance testing, workshop’y) oraz zdobędziesz szerokie kompetencje zawodowe pod okiem specjalistów.
Wybrane projekty zrealizowane przez nasz zespół:
- audyt śledczy w spółce produkcyjnej z sektora transportowego
- przygotowanie rekomendacji organizacji pracy w koncernie paliwowym
- obserwacja procesów i opracowanie procedur wewnętrznych w sieci ekskluzywnych hoteli
- identyfikacja i testowanie efektywności kontroli wewnętrznej w dziale finansowym spółki z branży spożywczej
- workshop z zakresu AML w przedsiębiorstwie doradztwa i pośrednictwa finansowego
- compliance testing dla grupy kapitałowej z branży Automotive
- ocena zaprojektowania i funkcjonowania procesów zarządzania zapasami w spółce produkującej innowacyjny sprzęt sportowy
- kompleksowa analiza procesów w spółce z branży retail fashion (projekt wdrożeniowy SOX)
- audyt zgodności z procedurami grupowymi w międzynarodowym banku
Nasze wymagania:
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne - zgłoś się do nas, jeśli lubisz pracować z danymi liczbowymi i ludźmi
- umiejętność bardzo dobrej komunikacji się w języku angielskim w mowie i piśmie
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomia, finanse)
- dobra znajomość pakietu Ms Office (w szczególności Ms Excel)
Mile widziane:
- 1-2 lata doświadczenia w controllingu finansowym, zarządzaniu ryzykiem, audycie lub rachunkowości
- zainteresowanie doradztwem biznesowym, mikro- i makrootoczeniem przedsiębiorstw
Twoje zadania:
- aktywny udział w międzynarodowych i lokalnych projektach z zakresu zarządzania ryzykiem i audytu wewnętrznego
- wparcie zespołów przeprowadzających badania i przeglądy sprawozdań finansowych w zakresie analizy ryzyka, identyfikacji procesów i testowania kontroli wewnętrznej
- stosowanie i rozwijanie wewnętrznych narzędzi, standardów i metodologii pracy
- udział w planowaniu, raportowaniu i prezentowaniu wyników z przeprowadzonych prac na spotkaniach wewnętrznych oraz zewnętrznych z Klientem
Oferujemy:
- wsparcie finansowe i merytoryczne na drodze do zdobycia certyfikatów i uprawnień zawodowych
- okazję do współpracy w międzynarodowym środowisku, a tym samym od rozwijania biegłości językowej w praktyce - realizujemy projekty dla spółek lokalnych oraz zagranicznych grup kapitałowych we współpracy w ramach BDO Global
- BDO Academy – bezpłatny dostęp do szerokiego wachlarza szkoleń zawodowych, merytorycznych oraz z zakresu rozwoju osobistego
- bezpośrednią współpracę z ekspertami – wspólnie z Tobą w projektach uczestniczyć będą specjaliści, którzy chętnie dzielą się wiedzą i doświadczeniem - biegli rewidenci, certyfikowani audytorzy wewnętrzni
- jasną i spójną ścieżkę kariery – wspólnie ustalamy Twoje cele rozwojowe, wspieramy Cię w ich realizacji i doceniamy postępy
- wsparcie dla aktywnego i zrównoważonego trybu życia – elastyczne godziny pracy, możliwość pracy hybrydowej oraz różnorodne formy integracji
- dodatkowe benefity (dofinansowanie prywatnej opieki medycznej, owoce w biurze, program poleceń pracowniczych)