EPCM to zespół konsultantów executive search prowadzących rekrutacje na kluczowe pozycje w wiodących firmach z branży budowlanej oraz nieruchomości. Koncentrujemy się na takich obszarach jak branża deweloperska, nieruchomości, budownictwo, projektowanie i architektura oraz usługi konsultingowe. Jesteśmy partnerem biznesowym dla wiodących organizacji na rynku. Budując relacje z Kandydatami, bazujące na otwartości i zaufaniu, rozpatrujemy potencjał każdej osoby zarówno pod kątem wszystkich prowadzonych rekrutacji oraz przyszłych potrzeb naszych Klientów.
Międzynarodowy deweloper poszukuje nowej osoby, która będzie odpowiedzialna za komercjalizację inwestycji mieszkaniowej z segmentu Premium na stanowisku:
Nowa osoba odpowiedzialna będzie za wynik biznesowy inwestycji mieszkaniowej w sektorze Premium. Idealni kandydaci mają poparte sukcesami doświadczenie po stronie Inwestora w sprzedaży nieruchomości mieszkaniowych w sektorze Premium, w szczególności w samodzielnej opiece nad Klientem od etapu nawiązania kontaktu z potencjalnym Klientem po obsługę posprzedażową. Nową osobę powinna charakteryzować dbałość o jakość obsługi oraz o wynik finansowy sprzedaży.
Idealni Kandydaci powinni monitorować rynek pod kątem oczekiwań Klientów, a także rozwiązań podnoszących estetykę, funkcjonalność i atrakcyjność produktu, proponować standardy / koncepty projektowe m.in. w zakresie doboru rozwiązań, materiałów, designu inwestycji, schematów, układów mieszkań, detali architektonicznych w szczególności w zakresie będącym szczególnie interesującym dla Klientów końcowych.
Nową osobę powinna cechować dbałość o satysfakcję Klienta na każdym etapie, gotowość do opieki nad Klientem od pierwszego kontaktu po opiekę posprzedażową i monitorowanie satysfakcji z jakości świadczonych usług. Nowa osoba odpowiedzialna będzie za wszystkie czynności sprzedażowe, a także administracyjno-prawne związane z opieką nad Klientem, od pierwszego kontaktu po doradztwo w zakresie np. zawiązania wspólnoty mieszkaniowej.
W obszarze marketingu nowa osoba odpowiedzialna będzie za opracowywanie strategii marketingowej dla nowych produktów pozwalającej na budowę przewagi konkurencyjnej poprzez dokładne zrozumienie potrzeb Klientów oraz odzwierciedlenie ich w strategii działania z uwzględnieniem uwarunkowań rynkowych oraz ekonomicznych. Do zadań nowej osoby będzie także należało przygotowywanie wytycznych do kampanii marketingowych uwzględniających komunikację do Klienta końcowego.
Residential Development Manager podlegać będzie bezpośrednio pod Zarząd spółki.
- Minimum 10-letnie doświadczenie w sprzedaży na rynku nieruchomości w
- tym kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży w segmencie Premium
- Rozwinięte umiejętności sprzedażowe i komunikacyjne
- Kultura biznesowa i osobista
- Znajomość uwarunkowań prawnych, w tym m.in. zapisów tzw. ustawy deweloperskiej
- Biegła znajomość języka angielskiego