Szukamy do naszego zespołu osoby skrupulatnej i pełnej pasji, która dzięki swojemu zaangażowaniu będzie kluczowym ogniwem w organizacji.
Lubisz ambitne projekty i chcesz mieć wpływ na rozwój firmy? Aplikuj do nas!
Godly.com to pierwsza i jedyna na świecie tak nowatorska technologicznie, globalna platforma ewangelizacyjna. Działamy w Polsce, we Włoszech, w Meksyku i USA. Naszą misją jest zebranie w jednym miejscu, w internecie, najlepszych katolickich liderów ewangelizacyjnych i tego, co najpiękniejsze w chrześcijaństwie. Dzięki temu osoby, dla których ważna jest duchowość, mogą wybrać to, co ich najbardziej inspiruje i znaleźć swoją własną drogę do Boga.
Tak jak Facebook ułatwia nam życie towarzyskie, a LinkedIn zawodowe, tak Godly.com pomaga tworzyć pełne i bogate życie duchowe, wykorzystując najnowsze technologie.
- Prowadzenie researchu internetowego w oparciu o ustalone wskaźniki
- Monitoring innowacji na rynku
- Prowadzenie analiz benchmark
- Przygotowanie rekomendacji działań w oparciu o przeprowadzone badanie
- Ścisła współpraca z działem UX i content
- Raportowanie danych
- Dokładność i sumienność
- Nastawienie na współpracę
- Zdolności analityczne
- Umiejętność jasnego formułowania myśli i prezentacji rekomendowanych rozwiązań
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Dodatkowym atutem będzie:
Znajomość języka hiszpańskiego