- Wsparcie Konsultantów w realizacji procesów rekrutacyjnych (prowadzenie kalendarza spotkań, zamieszczanie ogłoszeń, prowadzenie wstępnych wywiadów telefonicznych, prowadzenie działań Direct Search);
-Analizowanie rynku pod kątem potencjału biznesowego i działań konkurencji;
- Absolwent lub student ostatnich lat studiów który jest zainteresowany rozwojem w obszarze HR;
- Zaangażowanie w realizacje zadań, wysoka motywacja do osiągania postawionych celów;
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Znajomość narzędzi MS Office (Word, Excel, PowerPoint);
- Mile widziane osoby posiadające aktualne orzeczenie o umiarkowanym stopniu niepełnosprawności.
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole;
- Twórczą atmosferę pracy z ludźmi, którzy uwielbiają to, co robią;
- Stabilne warunki zatrudnienia;
- Możliwość stałego podnoszenia kompetencji i poszerzania specjalistycznej wiedzy.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.