Kelly Services Poland Sp. z o.o. powstała w 2007 roku przejmując działającą od roku 1999 firmę Talents Polska. Jest częścią amerykańskiej globalnej firmy Kelly Services Inc., lidera w branży pozyskiwania pracowników. Kelly oferuje szeroki zakres usług, w tym rekrutacje stałe i czasowe, executive search oraz outsourcing i doradztwo personalne. Obsługując Klientów z całego świata Kelly Services corocznie zapewnia zatrudnienie ponad 540,000 pracownikom na całym świecie. Dochód firmy w 2013 roku wyniósł $5,4 miliarda.
Jako jedna z największych agencji doradztwa personalnego na rynku, Kelly obsługuje klientów na całym świecie, włączając w to wiele znanych międzynarodowych firm i 99% z firm zaliczających się do grupy Fortune 500.
Kelly w Polsce oferuje przede wszystkim usługi search&selection i pracowników czasowych z możliwością stałego zatrudnienia oraz kontraktorów IT. Specjalizacje, w których posiadamy największe doświadczenie obejmują następujące działy: IT i inżynieria, finanse i księgowość, kadry i płace, sprzedaż i marketing, administracja biurowa jak również kadra dla sektora outsourcingu (BPO, SSC, Call/Contact Center).
Dla jednego z naszych Klientów, wiodącego w Europie dostawcę narzędzi do przemysłu, aktualnie poszukujemy Kandydatów na stanowisko Reprezentanta Techniczno - Handlowego
Obszar prowadzonych działań: województwo wielkopolskie
Zakres obowiązków:
- Ocena potencjału wydatkowego Klienta;
- Tworzenie oraz wykonawstwo planów związanych z rozwojem istotnych grup produktowych z perspektywy pojedynczego Klienta;
- Monitorowanie, analiza konkurencji oraz zorientowanie w podejmowanych przez nią działaniach rynkowych;
- Wsparcie dla kluczowych kampanii promocyjnych;
- Angażowanie strategicznych dostawców w kontekście wsparcia techniczno-handlowego;
- Pozyskiwanie nowych Klientów
- Analiza potrzeb obecnych i potencjalnych Klientów;
- Tworzenie oraz przedstawianie prezentacji sprzedażowych;
- Prowadzenie ewidencji świadczonych usług oraz identyfikacja potencjalnych usług wpisujących się w potrzeby Klienta;
- Proponowanie i kreowanie wartości dodanej dla Klienta;
- Nawiązywanie trwałych oraz pozytywnych relacji z interesariuszami po stronie Klienta;
- Przyczynianie się do maksymalizacji zysku poprzez konstrukcję i realizację planów działań, a także oznaczanie obszarów zyskowności.
Wymagania:
- Wykształcenie techniczne;
- Posługiwanie się językiem angielskim w stopniu co najmniej komunikatywnym;
- Wskazane doświadczenie związane ze stanowiskiem account managera bądź ze sprzedażą B2B na poziomie regionu;
- Umiejętności komunikacyjne, otwartość, swoboda w negocjacjach;
- Łatwość w nawiązywaniu relacji z kluczowymi klientami firmy;
- Wysoki poziom motywacji w kontekście wykonywanych zadań;
- Zorientowanie na realizację celów;
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych;
- Prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód, laptop, komórka)
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Pracę w ciekawej, pełnej wyzwań branży technicznej
- Dużą samodzielność na stanowisku