- aktywnie pozyskiwać Klientów, promując ofertę i markę Orange
- słuchać, umiejętnie reagować na zdiagnozowane potrzeby i skutecznie doradzać
- realizować cele jakościowe i ilościowe, sprzedając popularne usługi telekomunikacyjne
- przeprowadzać wywiady, inwentaryzować wykorzystane rozwiązania technologiczne
- pracować w trybie niestacjonarnym, kontaktując się bezpośrednio z Klientem
- cechy takie jak przedsiębiorczość, otwartość na wyzwania, komunikatywność
- motywację do pracy i zaangażowanie w realizację postawionych celów
- ambicję do poszerzania wiedzy z zakresu nowych technologii telekomunikacyjnych
- podstawową znajomość obsługi komputera działającego w środowisku Windows
- doświadczenie w sprzedaży oraz w budowaniu relacji z Klientami będzie atutem
- samodzielne działanie oraz pracę w elastycznych godzinach
- wysokie prowizje, wypłacane zgodnie z przejrzystym systemem wynagradzania
- umowę cywilnoprawną lub prowadzenie własnej działalności gospodarczej
- wsparcie finansowe, które uzyskasz na wzmocnienie Twojej firmy
- certyfikacje, szkolenia i rozwój zawodowy u lidera rynku telekomunikacyjnego
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.