Masz kontakt z osobami poszkodowanymi w wypadkach lub wskutek błędów medycznych?
Chcesz pomóc swoim Klientom i Pacjentom?
Szukasz dodatkowego źródła zarobku?
Zostań Reprezentantem ds. Odszkodowań!
Reprezentujemy osoby fizyczne w zakresie dochodzenia roszczeń od zakładów ubezpieczeń. W imieniu poszkodowanych występujemy w sprawach dotyczących likwidacji szkód osobowych (uszkodzenie ciała, rozstrój zdrowia, śmierć osoby bliskiej). Pomagamy w bieżącej likwidacji szkody, jak również w sprawach spornych związanych z zaniżeniem odszkodowania lub odmową wypłaty, dotyczy zdarzeń nawet do 20 lat wstecz.
GDPM:
- to skuteczni prawnicy, radcowie i adwokaci,
- współpracuje z TER Enterprises, skutecznym doradcą odszkodowawczym osób poszkodowanych w różnego rodzaju wypadkach,
- współpracuje z Medicalex, który świadczy usługi w zakresie dochodzenia roszczeń odszkodowawczych dla osób poszkodowanych wskutek błędu medycznego,
- zapewnia specjalistów z Centrum Niezależnego Orzecznictwa i Usług Medycznych, którzy wykonują niezależne opinie medyczne służące ustaleniu przyczyn i skutków szkody osobowej,
- to 100 % satysfakcji Klienta, gwarancja zastępstwa procesowego w sądzie.
Współpraca z GDPM poza generowaniem pokaźnego zarobku przynosi satysfakcję z niesienia profesjonalnej i skutecznej pomocy osobom poszkodowanym w wypadkach i wskutek błędów medycznych.
Wyślij ofertę - umów się na spotkanie w Twoim mieście!
Załóż Biuro Obsługi Klienta!
- kierowanie do GDPM osób poszkodowanych w wypadkach drogowych, w pracy, w rolnictwie, w miejscach użyteczności publicznej, osób poszkodowanych przez produkt, pacjentów poszkodowanych wskutek błędu medycznego,
- promocja Programu Przezornego Klienta.
- autentyczna chęć niesienia pomocy osobom poszkodowanym,
- możliwość promocji usług odszkodowawczych GDPM na rynku usług medycznych, rehabilitacji, ubezpieczeń, finansów, BHP, motoryzacji, itp.,
- nie jest wymagana działalność gospodarcza.
- korzystny, dwuetapowy system wynagrodzeń: wysoka zaliczka i wysoka prowizja,
- bezpłatne, skuteczne szkolenia marketingowe,
- bezpłatne materiały reklamowe,
- adaptację lokalu w celu założenia Biura Obsługi Klienta,
- rzetelność we współpracy - wypłata wynagrodzenia zawsze na czas,
- sprawdzony system pozyskiwania Klientów.