Mediacom podjął współpracę z wieloma firmami, które zaufały naszym profesjonalistom i powierzyły swoje projekty do realizacji. Firma może poszczycić się wieloletnią współpracą między innymi z: VOLVO Polska Sp. z o. o., Incom Group S.A., Integrit, Intsumi, RUCH S.A., Pol-Perfect Sp. z o. o., Gmina Wrocław, Fundacja Ochrony Zdrowia Psychicznego, Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, TM Toys, Uniwersytet Medyczny we Wrocławiu, Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego, Vademecum, ORGANIQUE, Fundacja dla Kultury Muzycznej Wrocławia "Wratislavia", Ambasada Japonii w Polsce, 3M Poland sp. z o. o.
Nasi klienci – Liderzy w branży motoryzacyjnej – powierzyli różnego rodzaju zadania, wynikające z ich działalności, właśnie naszym wyspecjalizowanym pracownikom. Pozwala to skupić się na celach strategicznych oraz realizowaniu przyjętej misji a nam w efektywnym wspieraniu poprzez wykwalifikowanych pracowników.
Rozwiązujemy wszystkie zadania, które dopiero rodzą się w myślach. Zapraszamy do współpracy.
- Opracowanie i tworzenie dokumentacji dotyczącej napraw komponentów pojazdu (metody, standardowe czasy i informacje serwisowe) oraz opisy funkcjonalności na poziomie całego pojazdu oraz części.
- Tworzenie metod napraw oraz określanie czasów standardowym zgodnie z istniejącymi instrukcjami dotyczącymi tworzenia czasów (VST) i wprowadzanie czasu do opisu metody. W pierwszej kolejności przy użyciu danych CAD, a później fizycznej weryfikacji, jeśli jest to konieczne, lub fizycznie, gdy nie są dostępne żadne dane CAD.
- Przygotowanie tekstu i grafiki (z danych CAD) w celu tworzenia informacji o naprawach (metody, standardowe czasy i informacje serwisowe).
- Pozyskanie informacji dotyczących naprawy (metody, standardowe czasy napraw i informacje serwisowe).
- Utrzymanie i aktualizacja istniejących informacji o naprawach (metody, standardowe czasy i informacje serwisowe).
- Przeniesienie istniejących informacji o naprawach (metody, czasy standardowe i informacje serwisowe) na nowe produkty.
- Używanie istniejących narzędzi specjalnych przy tworzeniu nowych metod napraw.
- Analiza specyfikacji pojazdów (specyfikacje produkcyjne, tolerancje, ciśnienia itp.) dla każdej metody, aby zrozumieć nową technologię pojazdów i wybrać informacje ważne dla naszych klientów
- Weryfikacja informacji serwisowych pod kątem standardów jakościowych oraz bezpieczeństwa pracy.
- Określenie poziomów bezpieczeństwa potrzebnych do wykonania naprawy.
- Analiza nowych rozwiązań i wybór informacji ważnych dla klienta
- Przegląd informacji serwisowych dotyczących innych obszarów w ramach grupy funkcyjnej.
- Przeglądanie, poprawianie i aktualizowanie informacji serwisowych.
- Praktyczne umiejętności mechaniczne.
- Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
- Praktyczna wiedza i zdolności mechaniczne.
- Znajomość struktury autobusu.
- Sumienność i skrupulatność.
- Język angielski w mowie i piśmie.
- Umiejętność zrozumienia informacji CAD.
- Umiejętność czytania, pisania i rozumienia informacji dotyczących naprawy.
- Znajomość programu CATIA.
- Dodatkowym atutem jest doświadczenie i znajomość różnych pakietów oprogramowania, w tym edytorów tekstu, oprogramowania CAD i oprogramowania do tworzenia ilustracji wektorowych w tym znajomość KOLI w zakresie struktur i wariantów.
- Podstawowe szkolenie w zakresie wykrywania usterek elektrycznych i diagnostycznych.
- Znajomość pneumatyki i hydrauliki jest dodatkowym atutem
- Zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
- Prężny i młody zespół współpracowników.
- Pracę w międzynarodowej firmie - Lider branży motoryzacyjnej.
- Szkolenia.
- Pakiet Multisport.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV na adres biuro@mediacom.com.pl z dopiskiem PRACA.