Spółka Mediacom powstała w 1988 roku jako odpowiedź na zapotrzebowane rynku dotyczące reklamy i publikacji. XXI wiek, to zapotrzebowanie rynku na specjalistów w różnych dziedzinach (outsourcing). Mediacom wychodząc naprzeciw, deleguje swoich pracowników do wykonywania różnych zadań, również tych „niemożliwych” do rozwiązania. Współpracujemy głównie z Lederami branży motoryzacyjnej, spotykając się z zadowoleniem obu stron.
Obowiązki:
Tworzenie metodologii napraw pojazdów i podzespołów, kontroli i przygotowania informacji dotyczącej czasu standardowego Volvo (VST), diagnostyki i konserwacji. Dobór narzędzi, koordynacja metod z aktualnym i nadchodzącym asortymentem części zamiennych, udział w pracach projektowych, przygotowanie niezbędnych metod działań i kwestii jakościowych, współpraca w ramach innych procesów.
- umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
- praktyczna wiedza i zdolności mechaniczne;
- znajomość struktury autobusu;
- sumienność i skrupulatność;
- j. angielski w mowie i piśmie;
- znajomość programu CATIA;
- znajomość KOLI w zakresie struktur i wariantów, będzie dodatkowym atutem
- Zatrudnienie na pełny etat na umowę o pracę.
- Prężny i młody zespół współpracowników.
- Pracę w międzynarodowej firmie - Lider branży motoryzacyjnej.
- Szkolenia.
- Pakiet Multisport.