![](/img/firma/templates/734210/20442/top2.jpg)
Jesteśmy informatyczną spółką giełdową specjalizującą się w tworzeniu oprogramowania oraz rekrutacji i outsourcingu kadr IT. Prowadzimy również platformę księgowości internetowej ifirma.pl. Dla naszych klientów rekrutujemy głównie specjalistów z obszaru informatyki, telekomunikacji i elektroniki. Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 1264.
Remote Desktop Support Engineer
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: PM/WAW/SE
Do zadań osoby na stanowisku Remote Desktop Support Engineer należeć będzie:
- zapewnianie Beak Fix, pełnej diagnostyki oraz rozwiązywanie usterek
- zarządzanie zasobami, dostarczanie klientom analizy podatności na usterki rożnych systemów operacyjnych oraz platform, jak również zapewnie wsparcia technicznego;
- wdrażanie rozwiązań i poprawek dla zatwierdzonych rozwiązań;
- diagnoza uszkodzeń sprzętu oraz wsparcie zdalne dla klientów biznesowych;
Wymagania:
- Minimum 2-letnie doświadczenie we wsparciu Remote Desktop zarówno poprzez komunikację werbalną jak i narzędzia zdalnego dostępu.
- Silne umiejętności Break/Fix dla stacji roboczych,laptopów oraz drukarek
- Minimum 1 rok doświadczenia w przedsiębiorstwie produkcyjnym
- ugruntowana wiedza z dziedziny IT związana z rozwiązaniami typu desktop oraz urządzeniami peryferyjnymi
- Znakomita obsługa połączeń i kontaktu z klientem
- Umiejętność szybkiej oceny sytuacji
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
- Znajomość zasad OEM, gwarancji oraz wsparcia
- SLA Queue Monitoring
- Overflow Queue management
- Właściciel wszystkich tickierów dla Users, Scheduled and Dispatch sites
- Pierwszy poziom wsparcia dla zgłoszeń stacji roboczych ze wszystkich krajów
- Przygotowywanie planów serwisowych, koordynacja planów wraz z partnerami firmy
- Koordynacja wysyłek
- Rozumienie systemu Asset Management, inwentaryzacje zasobów
- Współpraca z personelem w zakresie zamówień sprzętu oraz oprogramowania
- Duże doświadczenie z Microsoft Windows – szczególnie Windows XP, Windows 7, Windows 8
- Rozumienie środowiska zarządzania oprogramowaniem
- 2 linia analizy awarii oraz doświadczenie z Office(Outlook, Word, Excel 2003/2007/2010/2013)
- Wsparcie Smartphone/Blackberry
- Doświadczenie we wsparciu VPN oraz narzędzi zdalnej kontroli, technologii 3G
- Doświadczenie w administracji kontami użytkowników ActiveDirectory
- Elastyczności oraz umiejętność pracy w zespole
- Wymagana będzie weryfikacja danych oraz bezpieczeństwa kandydata
- Bardzo dobra znajomość języka Hiszpańskiego lub Francuskiego lub Niemieckiego (C1)
- Idealny kandydat powinien być elastyczny w zakresie czasu pracy.
System zmianowy 07:30 do 16:30, 8:00 do 17:00, 9:00 do 18:00.
Oferujemy:
- Pracę w środowisku międzynarodowym, z największymi globalnymi partnerami produkcji
- Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę o pracę + miesięczne premie językowe w wysokości do 25% wynagrodzenia
- Pakiet benefitów pozapłacowych (m.in.karta Multisport,opieka medyczna, system cafeteria)
- Rozwój zawodowy oraz rozwój kompetencji
![](/img/firma/templates/734210/20442/bottom_praca.jpg)