Opis stanowiska:
- aktywne docieranie do kandydatów z zastosowaniem różnych metod rekrutacji,
- pozyskiwanie nowych pracowników dla firmy,
- selekcja aplikacji,
- prowadzenie rozmów rekrutacyjnych telefonicznych, jak i stacjonarnych,
- prowadzenie korespondencji mailowej.
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- umiejętność dobrej organizacji pracy własnej,
- komunikatywność,
- dobrze rozwinięte kompetencje miękkie,
- posługiwanie się komputerem w stopniu wystarczającym do pełnienia obowiązków,
- chęci stałego rozwoju,
- wymóg konieczny - prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
- umowę stałą po 3 miesięcznym okresie próbnym,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- narzędzia pracy: laptop i telefon służbowy,
- wsparcie przełożonych,
- pracę w młodym i przyjaznym zespole, w prężnie działającej firmie.
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.