Obecnie poszukujemy Kandydatów i Kandydatek do pracy na stanowisku:
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 6 tysięcy pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,2 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 550 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. W naszej strukturze sprzedaży funkcjonują oddziały Noble Banku, dedykowane bankowości prywatnej oraz wyspecjalizowane w bankowości detalicznej placówki Getin Banku. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Banku - Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.
-
nadzór nad wdrażaniem technik sprzedaży zgodnie z programem szkoleń w placówkach franczyzowych Banku na terenie województwa wielkopolskiego,
-
realizowanie coachingu poprzez proces systematycznych spotkań z pracownikami placówek partnerskich,
-
analizę efektywności prowadzonych szkoleń oraz bieżącą ewaluację prowadzonych działań,
-
przygotowywanie projektów szkoleniowych i materiałów wspierających sprzedaż,
-
wsparcie merytoryczne i sprzedażowe placówek franczyzowych.
-
minimum rocznego doświadczenia w prowadzeniu szkoleń lub sesji coachingowych lub co najmniej 2 lat doświadczenia w aktywnej sprzedaży (mile widziane doświadczenie w sektorze B2B),
-
znajomości metodyki i technik szkoleniowych,
-
umiejętności motywowania oraz udzielania konstruktywnej informacji zwrotnej,
-
wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
-
umiejętności wystąpień publicznych oraz umiejętności przygotowywania prowadzenia prezentacji,
-
umiejętności budowania relacji biznesowych,
-
wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych oraz zdolności organizacyjne,
-
znajomości MS Office na poziomie dobrym,
-
gotowości do częstych podróży służbowych.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
niezbędne narzędzia pracy,
-
wynagrodzenie podstawowe z możliwością uzyskania premii,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
-
tętniące życiem środowisko pracy oraz przyjazną atmosferę w zespole, który wspiera w trudnych chwilach i wspólnie świętuje sukcesy,
-
pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
-
jasno określone ścieżki rozwoju w sieci sprzedaży oraz możliwości udziału w licznych rekrutacjach wewnętrznych w ramach struktur banku,
-
pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.