Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą i jednym z największych brokerów finansowych w Polsce. Od 13 lat konsekwentnie budujemy profesjonalną platformę, umożliwiającą sprzedaż kredytów i pożyczek kilkunastu podmiotów finansowych (w tym banków oraz innych instytucji). GTF ma własne placówki kredytowe w różnych lokalizacjach, a z około 1500 agencjami kredytowymi z całego kraju ściśle współpracuje.
W związku z bardzo dynamicznym rozwojem i poszerzaniem struktur firmy poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalny Specjalista ds. Szkoleń - Trener
Zakres obowiązków:
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych oraz sprzedażowych dla pracowników jednostek terenowych oraz treningów on the job
- badanie potrzeb szkoleniowych oraz inicjowanie działań rozwojowych dla działu sprzedaży
- wsparcie dla jednostek terenowych w zakresie uzupełniania wiedzy na temat produktów, procedur i zasad współpracy z centralą
- ścisła współpraca i wpieranie działu sprzedaży w zakresie rekrutacji, wdrożenia i rozwoju pracowników i innych zagadnień personalnych
- raportowanie realizacji przeprowadzonych szkoleń
- tworzenie nowych narzędzi i udoskonalanie istniejących, praca nad zwiększaniem efektywności szkoleń wewnętrznych
- współpraca z działem HR
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- minimum 2-letnie doświadczenie w branży finansowej na stanowisku sprzedażowym
- doświadczenie w prowadzeniu szkoleń produktowych oraz sprzedażowych
- wiedza na temat rynku finansowego i produktów bankowych i pozabankowych
- wysoko rozwinięte kompetencje komunikacyjne
- mile widziany certyfikat trenerski
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
- prawo jazdy kat. B
- zaangażowanie w realizację codziennych obowiązków
- kreatywność i umiejętność samodzielnego wychodzenia z inicjatywą
Oferujemy:
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w firmie o silnej pozycji na rynku
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia oraz system premiowania
- Udział w innowacyjnych projektach
- Samodzielność i możliwość samorealizacji w wielu obszarach w rozwijającej się organizacji
- Przyjazną kulturę organizacyjną zbudowaną na szacunku i życzliwych relacjach
- Pracę w zespole młodych, niebanalnych ludzi, którzy wspólnie budują prężnie rozwijającą się firmę z branży finansowej
- Niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań, w tym samochód służbowy