Ponad 4 000 pracowników w Polsce to nasz największy kapitał cenimy ich umiejętności i zdolności rozwijamy potencjał i szkolimy tak by wciąż mogli wytyczać nowe szlaki i kreować biznes farmaceutyczny w Polsce.
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie przede wszystkim za wspieranie aptek na podległym regionie pod kątem planowania i nadzorowania remontów oraz inwestycji.
- Wykształcenie wyższe, mile widziane z zakresu zarządzania nieruchomościami, bądź o profilu technicznym
- Doświadczenie we współpracy z firmami remontującymi.
- Umiejętność czytania i prowadzenia dokumentacji technicznej.
- Planowanie inwestycji i remontów oraz ich prowadzenie i nadzór w lokalach aptecznych.
- Zatwierdzanie i rozliczanie inwestycji, sporządzanie dokumentacji.
- Prowadzenie prac dotyczących likwidacji lokali aptecznych.
- Utrzymanie odpowiedniego stanu technicznego lokalu i wyposażenia.
- Nadzór nad dokumentacją techniczną.
- Koordynacja procesów zakupowych mebli.
- Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.
- Atrakcyjne wynagrodzenie z tytułu umowy o pracę.
- Możliwość rozwoju i doskonalenia swoich kompetencji w prężnie rozwijającej się firmie.
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (samochód, telefon, laptop).
Poznaj
Apteka Dr.Max
Dr.Max Polska to jedna z największych sieci aptek w kraju należąca do międzynarodowego holdingu Dr.Max – lidera na rynku farmaceutycznym w Czechach i na Słowacji. Rozwijamy rynek apteczny w kraju i za granicą, ale nie byłoby to możliwe, gdyby nie nasi pracownicy – najlepsi specjaliści!
Dr.Max rozpoczął swoją działalność w Polsce w 2005 roku i od tego momentu nieustannie się rozwija. Aktualnie Dr.Max jest jedną z największych sieci w kraju, posiadającą niemal 600 aptek franczyzowych, w których zatrudnionych jest ponad 4 000 pracowników.