Realizuj się to firma, która dba o właściwe łączenie profesjonalistów z pracodawcami, tak aby obie strony odczuwały długoterminową korzyść ze współpracy. Zależy nam na tym, aby ludzie mogli łączyć pracę z pasją, dlatego wspieramy pracodawców w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów, którzy będą mogli wykorzystać swoje kompetencje w danej dziedzinie a jednocześnie praca i kultura organizacyjna firmy będzie zgodna z ich wartościami. Efektem takiego działania jest twórcza współpraca, satysfakcja z pracy i spełnienie.
Aktualnie dla klienta - niekwestionowanego lidera w dziedzinie produkcji profesjonalnych środków czystości na rynku kanadyjskim, który od prawie 20 lat działa również w Polsce oferując środki czystości niemal każdego przeznaczenia, do nabycia wyłącznie przez sieć wyselekcjonowanych, autoryzowanych dystrybutorów poszukujemy
Key Account Manager
- Pozyskiwanie finalnych klientów (logistyka, obsługa – dystrybutor regionalny);
- Utrzymywanie kontaktów i pozyskiwanie dealerów na terenie kraju;
- Organizowanie szkoleń produktowych dla klientów i dystrybutorów;
- Współtworzenie strategii sprzedażowej oraz marketingowej;
- Realizowanie założonych planów sprzedaży zgodnie ze strategią firmy;
- Przygotowywanie raportów oraz analiz handlowych / sprzedażowych;
- Kontrolowanie stanów magazynowych dystrybutorów i ich płatności wobec firmy;
- Kreowanie wizerunku marki;
- W przyszłości: koordynacja pracy zespołu handlowców, zadania managerskie.
- Doświadczenie w sprzedaży w branży środków czystości;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
- Wykształcenie wyższe min. licencjackie (lub w trakcie nauki);
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office szczególnie Excel;
- Czynne prawo jazdy kat. B (odbywanie podróży na terenie Polski);
- Wysoce rozwinięte zdolności interpersonalne;
- Samodzielność i dyscyplina w działaniu;
- Zaangażowanie oraz wytrwałość w dążeniu do celu;
- Nastawienie na współpracę i budowanie długotrwałych relacji;
- Mile widziane umiejętności managerskie.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: pensja + premia za wyniki;
- Możliwość rozwoju zawodowego w kierunku Managera Zespołu Sprzedaży;
- Szkolenia niezbędne do wykonywania pracy;
- Wsparcie zespołu i przełożonego;
- Profesjonalne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód, karta służbowa);
- Pakiet medyczny w Medicover.