Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Obszar działania: B2B województwa mazowieckiego, lubelskiego, warmińsko - mazurskiego oraz podlaskiego
-
przygotowywanie kalkulacji i ofert handlowych i przetargowych niepublicznych
-
prowadzenie negocjacji
-
monitorowanie i analizę rynku - potrzeby klientów, działania konkurencji
-
pozyskiwanie informacji o potencjalnych klientach
-
rozbudowa portfela produktów u już pozyskanych klientów
-
budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami
-
realizację celów sprzedażowych, (jakościowych i ilościowych)
-
bieżącą kontrolę obsługi klienta
-
raportowanie
-
min. 2-letnie doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych z klientami w obszarze B2B
-
mile widziane doświadczenie w sprzedaży usług
-
znajomość lokalnego rynku średnich i dużych przedsiębiorstw
-
nastawienie na osiągnięcie określonego celu
-
umiejętność budowania długotrwałych relacji z klientami
-
bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
-
czynne prawo jazdy kat. B
-
wykształcenie minimum na poziomie licencjackim
-
umiejętność planowania i bardzo dobra organizacja pracy
-
rozwinięte umiejętności negocjacyjne i znajomość technik sprzedaży
-
dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych
-
samodzielność i silna motywacja do pracy
-
mile widziana znajomość języka angielskiego
-
umiejętność pracy pod presją czasu
-
atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz system prowizyjny
-
stabilne zatrudnienie
-
niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop)
-
wsparcie techniczne w zakresie doboru potrzebnych rozwiązań
-
możliwość uczestnictwa w targach, sympozjach i konferencjach branżowych
-
szkolenia produktowe i sprzedażowe
-
możliwość rozwoju w jednej z największych organizacji biznesowych w Polsce