PROFIT HR (Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów polskich, kooperujących poza granicami naszego kraju.
Obecnie poszukujemy dla międzynarodowego dystrybutora artykułów biurowych i piśmienniczych renomowanych i znanych marek, kandydata/kandydatki na stanowisko:
- Realizacja planów sprzedażowych przedsiębiorstwa.
- Opieka nad Klientami.
- Budowanie długotrwałych kontaktów z Klientami (B2B).
- Rozbudowa bazy klientów, pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych.
- Koordynacja i doradztwo oraz kompleksowa obsługa poszczególnych projektów.
- Doświadczenie w obsłudze Klientów i sprzedaży.
- Predyspozycje sprzedażowe.
- Duża dyspozycyjność i mobilność,
- Dobra organizacja czasu pracy, zdyscyplinowanie.
- Dobra znajomość języka angielskiego mile widziana.
- Mile widziane osoby posiadające doświadczenie w sprzedaży w branży artykułów biurowych, piśmienniczych, reklamowych lub podobnych.
- Przedsiębiorczość, zaangażowanie i chęć związania się z mniejszym, ale stabilnym i renomowanym pracodawcą z potencjałem rozwojowym.
- Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynkach zagranicznych.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia.
- Umowę o pracę oraz system premiowy kwartalny i roczny.
- Narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, laptop, telefon.
- Możliwość rozwoju kompetencji.
- Udział w tworzeniu firmy na rynku polskim.