Grupa kapitałowa Progres to ogólnopolski dostawca rozwiązań z zakresu pracy tymczasowej, rekrutacji stałych, szkoleń oraz doradztwa personalnego. W skład Grupy Progres wchodzą aktualnie cztery, niezależne linie biznesowe: Progres HR – w obszarze pracy tymczasowej, Progres Consulting – odpowiadająca za doradztwo biznesowe i szkolenia oraz Progres Permanent Recruitment – specjalizująca się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego oraz wyższego szczebla. W bogatym portfelu oferowanych usług, znajduje się również Progres Advanced Solutions – linia oferująca nowatorskie, zaawansowane rozwiązania, mające na celu optymalizację procesów oraz kosztów zatrudnienia. Znajdujemy się na drugim miejscu polskiego rynku Agencji Pracy wg. rankingu Book of Lists. Jesteśmy współzałożycielami oraz członkami Stowarzyszenia Agencji Zatrudnienia. Na swoim koncie posiadamy ponad 1000 kontraktów podpisanych na terenie całego kraju, dzięki 17 sprawnie funkcjonującym oddziałom.
Dla naszego Klienta, lidera w dziedzinie dystrybucji wysokiej jakości kawy i herbat, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Do zakresu obowiązków na w/w stanowisku należy:
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów z branży HORECA;
- Kontakt telefoniczny i osobisty z potencjalnymi klientami;
- Umawianie spotkań handlowych;
- Prezentacja produktów oferowanych przez firmę potencjalnym i stałym klientom;
- Profesjonalne doradztwo oraz organizacja szkoleń dla klientów;
- Diagnoza usterek maszyn bezpośrednio u klienta, drobne nastawianie maszyn lub wysyłanie serwisu.
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B – warunek konieczny
- Dużym atutem kandydata będzie doświadczenie w sprzedaży w branży FMCG/ HORECA
- Wykształcenie min. średnie;
- Nieukrywana słabość do bardzo dobrej jakościowo kawy – warunek konieczny :)
- Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Umiejętność obsługi pakietu MS Office
- Czynne prawo jazdy kat. B;
- Umiejętności negocjacyjne, umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientem;
- Zdolności handlowe, odporność na stres, terminowość, samodzielność;
- Chęć rozwoju swoich umiejętności handlowych oraz osiągania coraz lepszych wyników!
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w firmie będącej jednym z największych producentów i dostawców kawy w Polsce;
- Atrakcyjne system wynagrodzeń (płaca podstawowa + premie sprzedażowe od stałych i nowych klientów);
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (telefon służbowy, laptop, samochód służbowy);
- Pakiet szkoleń produktowych i sprzedażowych!
- Możliwość rozwoju swoich umiejętności oraz kariery w kanale sprzedaży B2B!
- Sprzedaż bardzo dobrej jakościowo kawy oraz wyspecjalizowanych ekspresów docenianych przez klientów.