Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o. powstało w 1999 roku i obecnie jest najszybciej rozwijającą się firmą umożliwiającą akceptację kart płatniczych oraz rozliczanie transakcji elektronicznych w Polsce. Podstawowa działalność firmy obejmuje autoryzację oraz rozliczanie transakcji dokonanych za pomocą kart Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Diners Club i American Express w złotówkach, a także w ponad 30 innych walutach za pomocą Dynamic Currency Conversion (DCC). Sieć akceptacji eService w Polsce i na rynkach zagranicznych liczy ponad 265 tysięcy terminali POS. Spółka oferuje też szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, wypłacanie gotówki za pomocą terminala POS (Cash Back) oraz możliwość rozliczania płatności internetowych przy wykorzystaniu zarówno kart, jak i przelewów. eService Sp. z o.o. należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.
Jeżeli:
- sprzedaż jest Twoją pasją
- łatwo nawiązujesz kontakty
- potrafisz budować długofalowe relacje z Klientami
- jesteś kreatywny, ambitny i z determinacją dążysz do celu
- a także nie boisz się nowych wyzwań
To właśnie takich osób szukamy!
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy kandydatów, którzy dołączą do zespołu wysokiej klasy specjalistów na stanowisko:
- aktywne pozyskiwanie nowych klientów
- budowanie i utrzymywanie relacji z istniejącymi klientami
- realizowanie planów sprzedażowych w ramach indywidualnego portfela Klientów
- budowanie pozytywnego wizerunku eService wśród klientów biznesowych
- możliwość realizacji własnych ambicji zawodowych w dynamicznie rozwijającej się organizacji
- stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość aktywnego podnoszenia kompetencji sprzedażowych
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz motywujący system premiowy
- samochód służbowy
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy (laptop, tablet i telefon komórkowy)
- prywatną opiekę medyczną i pakiet świadczeń socjalnych
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- doświadczenia w sprzedaży usług w sektorze B2B
- potwierdzonych sukcesami kompetencji sprzedażowych i interpersonalnych w zakresie budowania długotrwałych relacji z klientem
- umiejętności prowadzenia prezentacji sprzedażowych
- kreatywności, przedsiębiorczości i inicjatywy
- bardzo dobrej organizacji i umiejętności zarządzania czasem pracy
- wysokiej motywacji
- wykształcenia wyższego