Jesteśmy ogólnopolską firmą kurierską, świadczącą usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferujemy szeroki pakiet korzyści związanych z realizacją dedykowanej usługi kurierskiej, obsługi dokumentów zwrotnych, usługi pobrania gotówki czy dostaw do określonej godziny. Posiadamy sieć 27 oddziałów zlokalizowanych na terenie kraju.
Poszukujemy osób gotowych objąć funkcję w strukturach Działu Handlowego Biura Zarządu na stanowisku:
Regionalny Menadżer Sprzedaży
Miejsce pracy: Gdańsk
Ofertę kierujemy do osób zamieszkałych w Gdańsku lub Bydgoszczy i okolicach ze względu na docelowy obszar działania, który obejmuje region północny (oddziały terenowe firmy w: Gdańsku, Olsztynie, Szczecinie, Koszalinie, Bydgoszczy i Pile).
Podstawowy cel stanowiska to koordynacja pracy i wsparcie zespołu handlowców regionu północnego w realizacji planów i zadań sprzedażowych.
Główne zadania wybranej osoby to:
Podstawowy cel stanowiska to koordynacja pracy i wsparcie zespołu handlowców regionu północnego w realizacji planów i zadań sprzedażowych.
Główne zadania wybranej osoby to:
- wyznaczanie celów i ocena realizacji indywidualnych planów sprzedażowych oddziałów terenowych z regionu północnego oraz Doradców Handlowych,
- monitorowanie aktywności handlowców oraz wyników ilości przeprowadzanych spotkań, zawieranych umów, realizacji planu pozysku nowej sprzedaży oraz opieki, renegocjacji umów oraz innych wyznaczonych zadań,
- analiza i ocena efektywności pracy poszczególnych handlowców,
- wsparcie dyrektora oddziału w procesie rekrutacji handlowców, opiniowanie poszczególnych kandydatur,
- nadzorowanie procesu zawierania umów z kontrahentami oraz bieżącej współpracy,
- przygotowanie właściwych raportów i sprawozdań według określonych standardów,
- analiza rentowności współpracy z kontrahentami Firmy,
- opiniowanie wniosków o zmianę warunków handlowych,
- analiza i ocena rentowności warunków handlowych dla nowych umów z klientami Firmy,
- podejmowanie działań mających na celu poprawę rentowności dla poszczególnych kontrahentów w tym renegocjacje warunków handlowych, poprawę opakowań przesyłek,
- aktywne poszukiwanie optymalizacji pracy i rozwoju kompetencji poszczególnych handlowców,
- przeprowadzanie szkoleń w tym aktywny coaching,
- pozyskiwanie nowych strategicznych klientów,
- negocjowanie warunków współpracy w ramach udzielonych pełnomocnictw,
- monitoring i analiza rynku usług kurierskich,
- dbanie o wysoki poziom relacji zawodowych i osobistych z klientami i współpracownikami,
- zapewnienie sprawnej komunikacji z klientami.
Od kandydatów oczekujemy:
- min 2-letnie doświadczenia w pracy polegającej na zarządzaniu bądź koordynowaniu Ekipą Handlową w firmach kurierskich,
- znajomości rynku usług kurierskich,
- gotowości do pracy w terenie,
- praktycznej znajomości narzędzi motywowania i rozwoju,
- posiadania praktycznnych umiejętności kierowniczych,
- popartych sukcesami umiejętności wykorzystania wiedzy z zakresu sprzedaży,
- wysokich zdolności interpersonalnnych,
- prawa jazdy kat. B,
- gotowości do podjęcia współpracy z firmą w ramach umowy cywilno-prawnej.
Oferujemy:
- pracę na samodzielnym, odpowiedzialnym stanowisku,
- atrakcyjne wynagrodzenie uzupełnione systemem motywacyjnym,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon),
- możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego.