Regionalny Koordynator Wsparcia Sprzedaży Bancassurance
Miejsce pracy: Gorzów Wielkopolski, Zielona Góra
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
- realizacja poziomu sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, poprzez aktywne wspieranie pracowników sieci sprzedaży partnerów biznesowych,
- budowanie i rozwijanie długotrwałych relacji z zarządzającymi sprzedażą,
- regularne monitorowanie działań i oferty konkurencji (monitorowanie rynku, rekomendowanie zmian/usprawnień),
- bieżące raportowanie aktywności sprzedażowych,
- wsparcie pozostałych członków zespołu w ramach wykonywanych zadań.
Od Kandydatów oczekujemy:
- 5 letniego doświadczenie w pionie sprzedaży w branży finansowej,
- min. 3 letniego doświadczenie w pracy w zespole sprzedażowym w branży bankowej lub ubezpieczeniowej,
- umiejętności planowania i zarządzania sprzedażą,
- umiejętności nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami Biznesowymi,
- samodzielności, wytrwałości i konsekwencji w działaniu oraz nastawienia na realizację celów,
- umiejętności tworzenia prezentacji oraz prowadzenia spotkań i wystąpień publicznych,
- wysokich standardów etycznych,
- znajomości produktów finansowych,
- znajomości j. angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- prawa jazdy kat. B i gotowości do wyjazdów służbowych.
Zainteresowanym współpracą z nami oferujemy:
- pracę w przyjaznym środowisku i pełnym pasji zespole,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- bogaty pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, grupowe ubezpieczenie na życie, kafeterię benefitów do wyboru- np. karta Multisport, bilety do kina, bony zakupowe).