INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.
Aktualnie firma poszukuje kandydata do pracy na stanowisku:
- Przygotowywanie, kompletowanie i koordynacja prawidłowego przepływu dokumentów i procesów sprzedażowych.
- Weryfikacja poprawności dokumentów, m.in. zamówień, umów, oraz nadzór nad procedurami.
- Przygotowywanie dokumentów, w oparciu o przyjęte wzory i specyfikę transakcji.
- Bieżąca współpraca z Doradcami Handlowymi w ramach regionu oraz z działami współpracującymi.
- Utrzymanie bieżących kontaktów z towarzystwami leasingowymi w zakresie wspomagania i koordynowania transakcji sprzedaży.
- Przygotowywanie oraz bieżąca aktualizacja raportów sprzedażowych, kontrola poprawności baz danych.
- Prowadzenie spraw administracyjnych w zakresie wyznaczonym przez przełożonego.
- Wykształcenie min. średnie (preferowane wyższe)
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- Znajomość obsługi komputera (MS Office, w szczególności: Excel, Power Point)
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- Dobra organizacja pracy własnej
- Systematyczność oraz solidność
- Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę + premia)
- Niezbędne szkolenia i narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną Medicover
- Dofinansowanie do karty Multisport
- Świadczenia pieniężne z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
Poznaj
Interhandler Sp. z o.o.
INTERHANDLER Sp. z o.o. jest wyłącznym autoryzowanym dystrybutorem maszyn JCB na rynek polski. Oferuje maszyny budowlane, maszyny do przewozu materiałów i transportu wewnętrznego, maszyny rolnicze dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej, kruszarki, przesiewacze, osprzęty, części zamienne oraz usługi serwisowe i profesjonalne doradztwo.