Marka Monnari www.monnaritrade.com istnieje na polskim rynku od 1998 roku. Obecnie firma jest liderem w segmencie eleganckiej, markowej odzieży dla Pań aktywnych i nowoczesnych, a zarazem lubiących podkreślać swoją kobiecość.
Monnari oferuje dwie, pełne sezonowe kolekcje (wiosna-lato, jesień-zima), odzwierciedlające światowe trendy mody, interpretowanej poprzez pryzmat ponadczasowej klasyki. Rozmaite linie odzieży uzupełnia szeroki wybór akcesoriów, począwszy od obuwia, poprzez torby, szale, aż po biżuterię. Własna wzorcownia, tandem doświadczonych projektantek i ludzie, dla których moda jest prawdziwą pasją składają się na sukces marki stawiającej na jedyny w swoim rodzaju, pełen wysublimowanej elegancji styl.
Poszukujemy osób do pracy na stanowisku:
- rozwój i zarządzanie podległym regionem w ujęciu sieci własnych sklepów
- nadzór nad efektywną realizacją celów sprzedażowych (KPI)
- kontrolę zgodności działań operacyjnych ze standardami sieci
- zapewnienie określonego poziomu jakości obsługi klienta
- motywowanie i rozwijanie podległego zespołu
- wyznaczanie celów zwiększających efektywność sieci sprzedaży
- rekrutacja i organizacja pracy w podległych sklepach
- prowadzenie szkoleń wewnętrznych z zakresu procedur operacyjnych
- min. 2 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży retail
- znajomości procesów, standardów i narzędzi do efektywnej realizacji celów
- doświadczenia w zarządzaniu strukturami sprzedażowymi
- silnej orientacji na cel i szerokiej perspektywy biznesowej
- zmysłu estetycznego pozwalającego na pracę w branży fashion
- mobilności i prawa jazdy kat. B
- dobrej znajomości programu MS Excel
- pracę dla znanej marki, stabilnej w swojej branży z ludźmi o wspólnej pasji
- system wdrożenia oraz szkoleń startowych
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowania
- wsparcie zespołu i dużą samodzielność działania
- rozwój zawodowy
- możliwość dołączenia do pakietu sportowego i/lub ubezpieczenia grupowego
Poznaj
MONNARI TRADE S.A.
Spółka Akcyjna „MONNARI TRADE” istnieje od 2000 r., ale historia marki MONNARI sięga 1998 roku, kiedy działalność była prowadzona w formie spółki cywilnej pod nazwą „MONNARI”.
„MONNARI TRADE” S.A. skoncentrowała się na stworzeniu własnych kompleksowych kolekcji, skierowanych głównie do kobiet powyżej 30 roku życia, w atrakcyjnym segmencie odzieży markowej.
Głównym obszarem działalności gospodarczej „MONNARI TRADE” S.A. jest tworzenie szerokiej i zróżnicowanej oferty asortymentowej odzieży damskiej, obejmującej modne, wygodne i wysokiej jakości ubrania, a następnie jej sprzedaż poprzez sieć własnych sklepów firmowych.