Jesteśmy jedną z największych w Polsce firm medycznych rozwijającą się jednocześnie w kilku kluczowych obszarach rynku zdrowia. Daje to naszym pracownikom wyjątkowe możliwości tworzenia innowacyjnych rozwiązań, zmieniających jakość życia pacjentów.
Aktualnie do naszego zespołu w ramach spółki Synoptis Pharma poszukujemy kandydata na stanowisko:
Region: pomorskie
Numer referencyjny: RKM/07/2019/G
- budowanie wizerunku firmy i marki w środowisku medyczno – farmaceutycznym (lekarze okuliści i urolodzy) na powierzonym terenie,
- organizację spotkań promocyjnych, konferencji naukowych, zjazdów dla lekarzy, farmaceutów i innych podmiotów związanych z obrotem lekami RX,
- analizę rynku i działań konkurencji,
- zarządzanie powierzonym budżetem marketingowym,
- współpracę i koordynację działań z innymi działami firmy.
Od kandydatów oczekujemy:
- co najmniej dwóch lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży farmaceutycznej (mile widziane doświadczenie w pracy z lekarzami specjalistami),
- szerokiej wiedzy z zakresu promocji produktów leczniczych,
- wykształcenia wyższego,
- umiejętności budowania relacji w środowisku medyczno - farmaceutycznym,
- zdolności analitycznych i prezentacyjnych,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
- gotowości do częstych podróży służbowych,
- bardzo dobrej organizacji pracy i otwartości na zmiany.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- możliwość wpływu na realizację kluczowych dla firmy projektów,
- narzędzia niezbędne do realizacji zadań, w tym: auto służbowe, komputer, telefon,
- wynagrodzenie stałe wraz z atrakcyjnym bonusem,
- możliwość skorzystania z systemu benefitów pozapłacowych:
- ZDROWIE (opieka zdrowotna, karta sportowa),
- BEZPIECZEŃSTWO (ubezpieczenie na życie, zniżki na ubezpieczenia majątkowe i ubezpieczenia komunikacyjne, bezpłatne porady prawne),
- FINANSE (rabaty w e-sklepie, pożyczki mieszkaniowe),
- RODZINA (program My Mamy: dofinansowanie do opieki nad dzieckiem, dofinansowanie do wyprawki z tytułu urodzenia dziecka, płatny dzień wolny na rodziny dziecka do ukończenia 12 roku życia, wyprawki szkolne, świadczenia na święta, paczki na święta).
Poznaj
Grupa Neuca
NEUCA to grupa powiązanych ze sobą kapitałowo firm, oferujących szereg usług i produktów na rynku zdrowia w Polsce. Główne obszary działalności to hurtowa sprzedaż farmaceutyków do aptek, nowoczesny serwis logistyczny, usługi marketingowe i reklamowe dla rynku farmaceutycznego, własne programy partnerskie dla aptek niezależnych, usługi IT dla aptek, jak również własne produkty farmaceutyczne. W ramach Grupy Kapitałowej funkcjonuje kilkanaście spółek zależnych, zatrudniających w sumie około 4,5 tysiąca pracowników. Siedzibą centrali firmy jest Toruń. W dwóch programach partnerskich dla aptek („Świat Zdrowia” i „Apteki Dobrych Cen”) uczestniczy ponad 2,8 tysiąca placówek. Grupa jest liderem hurtowej sprzedaży leków, z 30-proc. udziałem (dane na koniec 3 kw. 2011 roku.) Każdego dnia NEUCA dociera do 9 tysięcy aptek w Polsce. NEUCA powstała w 1990 roku jako TORFARM SA. W 2004 roku spółka zadebiutowała na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Począwszy od 2005 roku firma stała się najbardziej aktywnym i skutecznym podmiotem w procesie konsolidacji polskiego rynku hurtu farmaceutycznego, osiągając w nim ponad 20-procentowy udział w ciągu zaledwie trzech lat. Dopełnieniem działań konsolidacyjnych było przyłączenie do Grupy w połowie 2009 roku firmy Prosper, co pozwoliło powiększyć udział w rynku o kolejne 10%.