Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Regionalny Kierownik Sprzedaży

Oprandi Polska Sp. z o.o.
pomorskie
praca stacjonarna
3377 dni temu

Oprandi Polska jest lokalnym oddziałem szwajcarskiej grupy doradztwa personalnego oprandi & partner, założonej w 1988 r. Nasza firma oferuje usługi mające na celu wsparcie klientów i kandydatów w procesie rekrutacji i zarządzania karierą, a także rozwój kompetencji niezbędnych do kierowania ludźmi w organizacji.

 

Dla naszego Klienta, jednego z największych, globalnych koncernów farmaceutycznych poszukujemy najlepszych kandydatek/kandydatów na stanowisko:



Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: woj. pomorskie


Miejsce pracy

Powierzony region obejmujący następujące województwa: opolskie, dolnośląskie, lubuskie, wielkopolskie, kujawsko-pomorskie, zachodniopomorskie i pomorskie.

 

Zakres obowiązków

  • Realizacja strategii sprzedaży, marketingu i promocji leków Rx linii kardiologicznej na powierzonym terenie
  • Skuteczne zarządzanie zespołem przedstawicieli medycznych:
    • wyznaczanie i komunikowanie celów
    • ocena efektywności pracy przedstawicieli w oparciu o jednoznaczne i przejrzyste kryteria
    • rekrutacja przedstawicieli handlowych na podległym terenie
    • ustawiczny rozwój kompetencji przedstawicieli (szkolenia, coaching)
    • analiza potrzeb szkoleniowych i rekomendacje nowych programów dla polityki motywacyjnej struktury terenowej
    • egzekwowanie właściwych standardów pracy od podległego zespołu
    • itp.
  • Realizacja celów firmy poprzez dbałość o utrzymanie dobrego wizerunku firmy w środowisku lekarzy
    i farmaceutów
  • Optymalizacja wykorzystania powierzonego budżetu
  • Bieżąca analiza konkurencji oraz podejmowanie odpowiednich kroków w celu zwiększenia wyników sprzedaży (ocena potencjału danych rynków, sporządzanie rekomendacji dalszych działań)
  • Terminowe przygotowywanie sprawozdań i raportów dotyczących m.in. statystyk i danych sprzedażowych przy zachowaniu zgodności z wymogami wewnętrznymi koncernu

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe
  • Minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli medycznych/ konsultantów medycznych
  • Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży leków Rx
  • Mile widziane doświadczenie w segmencie kardiologii
  • Doskonała znajomość rynku farmaceutycznego, udokumentowana znajomość lokalnego rynku
  • Wysoka jakość wykonywanych obowiązków na obecnym stanowisku pracy, poparta udokumentowanymi referencjami
  • Identyfikacja z celami i wartościami firmy
  • Doskonałe umiejętności menedżerskie, interpersonalne oraz coachingowe
  • Umiejętności rozwiązywania problemów w sposób dyplomatyczny i kreatywny
  • Doskonała organizacja pracy i odporność na stres
  • Gotowość do wyjazdów służbowych i intensywnej pracy w terenie
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
  • Prawo jazdy kategorii B

Pracodawca oferuje

  • Ciekawe wyzwania w nowoczesnej i dynamicznie rozwijającej się firmie farmaceutycznej

  • Możliwość wszechstronnego rozwoju zawodowego

  • Atrakcyjne warunki pracy

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm."