Jesteśmy jedną z czołowych firm handlowych z branży AGD/RTV/IT w Polsce. Nasze sukcesy możemy osiągać tylko dzięki zatrudnianiu najlepszych. Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
-
koordynacja i nadzór pracy podległych salonów
-
zarządzanie zespołem kierowników sklepu oraz personelem salonów poprzez wyznaczanie i nadzór nad realizacją celów sprzedażowych, delegowanie zadań, systematyczne kontrolowanie i ocenianie pracy podległych pracowników, motywowanie finansowe i pozafinansowe
-
realizacja budżetu sprzedaży w podległych salonach
-
kontrola i analiza wyników sprzedaży, dążenie do maksymalizacji sprzedaży, odpowiedzialność za wyniki sprzedaży w określonym regionie kraju
-
monitorowanie budżetów i podejmowanie odpowiednich decyzji dotyczących optymalizacji kosztów salonów
-
dbałość o standardy i wizerunek firmy
-
szkolenie, coaching i rozwój kadry kierowniczej sklepów
-
raportowanie do Dyrektora Makroregionu
-
możliwość relokacji (praca na terenie wskazanych województw)
-
min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży i w zarządzaniu ludźmi
-
mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy
-
znajomość zagadnień związanych ze sprzedażą detaliczną i zarządzaniem sklepem
-
umiejętność organizacji pracy własnej i podległych pracowników
-
dynamizm, zaangażowanie w powierzone obowiązki i inicjatywa w pracy
-
samodzielność oraz systematyczność w działaniu
-
zorientowanie na cel i wysoka motywacja do osiągania sukcesu
-
znajomość branży RTV/AGD/KOMPUTERY będzie dodatkowym atutem
-
dyspozycyjność, gotowość do częstych wyjazdów służbowych
-
czynne prawo jazdy kat. B
-
możliwość rozwoju zawodowego w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
udział w tworzeniu strategii sprzedaży i wizerunku sieci
-
ambitną i satysfakcjonującą pracę
-
atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy zależny od wyników
-
podnoszenie własnych kwalifikacji zawodowych
-
niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon
![](/img/firma/templates/204955/16291/bot2.jpg)