Klient IPK - europejski dostawca nowoczesnych, ekologicznych i optymalnie dobranych urządzeń do ogrzewania obiektów przemysłowych i użyteczności publicznej. Jesteśmy specjalistami w zakresie nagrzewnic i kurtyn powietrznych. W związku z dynamicznym rozwojem firma poszukuje osoby do obsługi Klientów z terenu województwa dolnośląskiego na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Lokalizacja: home office – Wrocław lub okolice
Opis stanowiska:
- Osoba na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za zarządzanie sprzedażą opartą o sieć firm dealerskich na podległym terenie, doradztwo techniczne, realizację założonych celów sprzedażowych, opiekę nad kluczowymi klientami, prowadzenie prezentacji i szkoleń produktowych, monitoring rynku oraz sprzedaż inwestycyjną, w tym prowadzenie rozmów i negocjacji biznesowych na wszystkich szczeblach decyzyjności tj. dystrybutorzy, generalni wykonawcy, projektanci, instalatorzy.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki o profilu technicznym np. ogrzewnictwo, mechanika i budowa maszyn, inżynieria środowiska, akceptowalne jest także wykształcenie humanistyczne (np. organizacja i zarządzanie, marketing) poparte zainteresowaniami technicznymi,
- doświadczenie w sprzedaży (preferowana sprzedaż urządzeń lub usług w sektorze B2B),
- dodatkowym atutem będzie znajomość produktów i branży HVAC,
- preferowane doświadczenie w pracy z siecią sprzedaży opartą o firmy dealerskie i/lub znajomość lokalnego rynku inwestycji budowlanych,
- dyspozycyjność i gotowość do częstych wyjazdów służbowych (praca mobilna)
- wysokie umiejętności interpersonalne (doskonała komunikacja, swoboda w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność prowadzenia prezentacji,
- samodzielność w działaniu, bardzo dobra organizacja),
- dokładność i umiejętność wykorzystania wiedzy do rozwiązywania pojawiających się problemów technicznych i handlowych,
Oferujemy:
- samodzielne stanowisko o wysokich kompetencjach handlowych,
- samochód służbowy i inne narzędzia pracy,
- atrakcyjny system wynagrodzenia i premiowania,
- nowoczesne i konkurencyjne produkty,
- silne wsparcie marketingowe,
- dostęp do sprawdzonych standardów i procedur.