Pracujemy z pasją, energią i entuzjazmem, dzięki czemu realizujemy ambitne cele i wizję wspólnego sukcesu!
Każdy z nas ma realny wpływ na rozwój, współpracę i zaangażowanie.
Wspólnie budujemy kulturę organizacyjną opartą na otwartym dialogu i różnorodności.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Miejsce pracy: Sandomierz
Co będziesz robić:
- realizować plany sprzedażowe oraz budżet kosztowy w podległym regionie,
- zarządzać podległym personelem i koordynować pracę Kierowników sklepów z uwzględnieniem optymalnego poziomu obsługi klienta, standardów VM przy zachowaniu procedur i standardów firmy CCC,
- współpracować z innymi działami firmy,
- koordynować działania związane z otwarciami nowych sklepów,
- motywować zespół do rozwijania kompetencji sprzedażowych i poprawy efektywności pracy,
- budować przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym poszanowaniu.
Szukamy osób, które:
- mają wykształcenie wyższe,
- mają kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera zarządzającego jednostkami handlowymi,
- mają doświadczenie w zarządzaniu strukturami terenowymi, rozproszonymi,
- bardzo dobrze znają język angielski,
- posiadają prawo jazdy kat.’B’,
- bardzo dobrze znają pakiet MS Office,
- są sumienne, otwarte na nowe doświadczenia i otoczenie, komunikatywne, potrafią pracować w zespole.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.
Co będziesz robić:
- realizować plany sprzedażowe oraz budżet kosztowy w podległym regionie,
- zarządzać podległym personelem i koordynować pracę Kierowników sklepów z uwzględnieniem optymalnego poziomu obsługi klienta, standardów VM przy zachowaniu procedur i standardów firmy CCC,
- współpracować z innymi działami firmy,
- koordynować działania związane z otwarciami nowych sklepów,
- motywować zespół do rozwijania kompetencji sprzedażowych i poprawy efektywności pracy,
- budować przyjazną atmosferę pracy opartą na wzajemnym poszanowaniu.
Szukamy osób, które:
- mają wykształcenie wyższe,
- mają kilkuletnie doświadczenie na stanowisku managera zarządzającego jednostkami handlowymi,
- mają doświadczenie w zarządzaniu strukturami terenowymi, rozproszonymi,
- bardzo dobrze znają język angielski,
- posiadają prawo jazdy kat.’B’,
- bardzo dobrze znają pakiet MS Office,
- są sumienne, otwarte na nowe doświadczenia i otoczenie, komunikatywne, potrafią pracować w zespole.
Dodatkowe korzyści dla Ciebie:
- pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie
- programy sportowe: Multisport/ OK System
- możliwość zdobywania nowej wiedzy i poszerzania doświadczeń zawodowych
- karty rabatowe do sieci CCC oraz sklepu internetowego eobuwie.pl
- innowacyjne miejsce pracy
W CCC umowa o pracę, ubezpieczenie na życie, opieka medyczna i karty rabatowe to standard.