Carry Sp. z o.o. jest firmą posiadającą sieć salonów odzieżowych na terenie całego kraju. W chwili obecnej zapraszamy osoby chętne do udziału w procesie rekrutacji na:
Miejsce pracy: teren woj. mazowieckiego, podlaskiego, lubelskiego, łódzkiego
-
Sprawowanie kompleksowej pieczy nad podległymi sklepami i koordynowanie ich pracy
-
Nadzór, wsparcie i motywowanie zespołów sprzedawców
-
Dbałość o wizerunek oraz realizację standardów obsługi klienta i VM
-
Współodpowiedzialność za wyniki sprzedażowe w podległych punktach, sporządzanie okresowych raportów
-
Rekrutacja i selekcja kandydatów, również na stanowiska Kierownicze
-
Szkolenie pracowników i stały caoching
-
Realizacja wyznaczonych celów długofalowych i zadań bieżących
-
Bieżące raportowanie i analiza parametrów
-
Udział w Inwentaryzacjach
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość przepisów prawa pracy będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata - mile widziane w firmie sieciowej, w branży
- Znajomość przepisów Kodeksu Pracy, technik sprzedaży
- Efektywne planowanie i realizacja zadań
- Umiejętność zarządzania sytuacją kryzysową
- Znajomość technik motywowania zespołu
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- Wysokie zdolności komunikacyjne oraz wysoka kultura osobista
- Doskonała organizacja pracy własnej oraz podległych zespołów
- Energia i zdecydowanie w działaniu
- Komunikatywność i Terminowość
- Kreatywności, zaangażowania w powierzone zadania
- Umiejętność pracy w stresie i pod presją
- Czynne prawo jazdy kat. B
- Gotowość do częstych podróży, praca w terenie obejmującym około 20 placówek w Polsce
- Umiejętności obsługi komputera (MS Office, Excel)
- Dynamiczną i ciekawą współpracę ze znaną marką
- Udział w tworzeniu i rozwoju firmy
- Współpraca na zasadach kontraktu lub czynnie prowadzonej działalności gospodarczej