Twoje zadania:
- Realizowanie strategicznych kierunków rozwoju firmy, dywizji oraz podległego regionu poprzez:
- zatrudnianie, motywowanie, szkolenie i rozwój pracowników
- kontrola i rozwój jakościowych aspektów pracy
- rozwój bazy klientów w regionie województw mazowieckiego, podlaskiego i lubelskiego
- aktywny monitoring rynku i rozwój portfolio produktów
- monitorowanie działalności konkurencji
- Utrzymywanie odpowiedniego wizerunku firmy Würth, reprezentowanie firmy przed Klientami
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem przedstawicieli mobilnych oraz na samodzielnym stanowisku handlowym w branży budowlanej
- Wykształcenie wyższe
- Umiejętność prowadzenia rozmów coachingowych, motywacyjnych
- Znajomości technik badania potrzeb klienta, technik sprzedaży
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
- Umiejętność nawiązywania trwałych i owocnych relacji biznesowych
- Umowę o pracę w renomowanej firmie o międzynarodowym zasięgu
- Szacunek do pracownika i efektywnej pracy
- Przejrzyste zasady wynagradzania premiujące osiągane wyniki
- Profesjonalne szkolenia sprzedażowe i techniczne
- Samochód służbowy do użytku prywantego
- Dofinansowanie do karty Multisport oraz prywatnej opieki medycznej
Jeśli interesuje Cię praca w międzynarodowym i pełnym wyzwań środowisku oraz chcesz zdobywać nowe kwalifikacje i umiejętności – zapraszamy Cię do Würth Polska.
WÜRTH POLSKA SP. Z O.O.
Würth to światowy lider w technice zamocowań. Istniejemy w Polsce od 27 lat i zatrudniamy ponad 590 osób, z których 230 pracuje z nami ponad 10 lat. Dynamiczny rozwój firmy potwierdzają stale osiągane wzrosty. Pozycję lidera w naszej branży osiągnęliśmy dzięki profesjonalizmowi. Chcemy zatrudniać osoby zaangażowane, pozytywnie nastawione i konsekwentnie dążące do osiągania sukcesu. Würth jest rzetelnym pracodawcą, któremu zależy, aby pracownicy lubili swoją pracę i byli dumni z osiąganych wyników. Mocno inwestujemy w dział sprzedaży. Dzięki takiej polityce pracownicy chętnie wiążą się z firmą i pozostają z nami na długo.