HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, międzynarodowego producenta blach stalowych, do pracy stałej poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Obowiązki:
- rozwijanie współpracy oraz dbałość o wysoką jakość obsługi kontrahentów
- poszukiwanie, nawiązywanie relacji i pozyskiwanie nowych klientów na terenie Polski Zachodniej
- przygotowywanie ofert handlowych i prezentacji produktów
- raportowanie wskaźników sprzedaży
- analiza rynku branży stalowej
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w sprzedaży B2B
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- umiejętność prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych
- prawo jazdy kat. B
- gotowość do wyjazdów służbowych
- zaangażowanie oraz konsekwencja w dążeniu do sukcesu
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
- wynagrodzenie podstawowe 5500 brutto oraz premię
- szkolenia produktowe
- dużą samodzielność w działaniu
- narzędzia do pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, laptop
- ambitną, pełną wyzwań pracę dającą możliwość awansu w strukturze firmy
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.