Radpol to znany na rynku polskim i europejskim producent zaawansowanych technologicznie rozwiązań dla sektora energetyki, ciepłownictwa oraz infrastruktury gazowej, wodociągowej i kanalizacyjnej. W związku z rozwojem rynków poszukujemy kandydatów do pracy w Dziale Handlowym na stanowisko:
Regionalny Kierownik Sprzedaży - Rynki Zachodnie
Miejsce pracy: woj.
lubuskie
sprzedaż eksportowa w segmencie Electro & Tech
Główny cel stanowiska:
Realizacja założonych celów i planów sprzedaży w powierzonym regionie
Wymagania oczekiwane:
- znajomość zasad w handlu zagranicznym (znajomość przepisów INCOTERMS w redakcji 2010 oraz znajomość zasad handlu w ramach WDT - warunek konieczny),
- znajomości języka angielskiego, na poziomie umożliwiającym codzienną, swobodną komunikację w mowie i piśmie, ze szczególnym uwzględnieniem terminologii języka biznesu (znajomość języka niemieckiego i/lub rosyjskiego, będzie dodatkowym atutem),
- gotowość do częstych wyjazdów zagranicznych,
- umiejętność dobrej organizacji czasu pracy,
- doświadczenie w realizacji celów sprzedażowych,
- umiejętność prowadzenia prezentacji produktowych w języku angielskim dla potrzeb szerszego grona słuchaczy,
- umiejętność pracy w zespole, ze szczególnym uwzględnieniem zdolności patrzenia na cele, oraz wyniki całego zespołu,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- znajomość zasad współpracy z hurtowniami elektrycznymi będzie dodatkowym atutem,
- oferta jest skierowana również do obcokrajowców,
- dyspozycyjność oraz umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- rzetelność i terminowość w realizacji zadań,
- znajomość obsługi komputera – pakiet MS Office,
- czynne prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdów.
Podstawowe zadania i obowiązki:
- pozyskiwanie nowych rynków i kanałów sprzedaży,
- realizacja powierzonych celów sprzedaży oraz poziomu nowych zamówień,
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi Klientami oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
- aktywny udział w negocjacjach warunków handlowych z Klientami,
- udzielanie Klientom i ich pracownikom merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne,
- pozyskiwanie zapytań ofertowych, przygotowywanie kalkulacji i ofert,,
- przygotowywanie raportów, analiza trendów, monitorowanie rynku oraz działań konkurencji oraz identyfikowanie nowych szans sprzedażowych,
- egzekwowanie terminowych płatności od klientów,
- reprezentowanie firmy poprzez udział w seminariach i targach branżowych,
Oferujemy:
Prężnie rozwijające się środowisko pracy, w którym można realizować nowe pomysły, idee wykorzystując swoje doświadczenia. Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji, kompetencji i osiąganych celów oraz niezbędne narzędzia pracy.