- realizację wyznaczonych celów sprzedażowych - wartościowych oraz ilościowych
- wdrażanie i realizowanie strategii sprzedaży zgodnej ze strategią OPL. Wyznaczanie kierunków działań zespołu w zakresie rozpoznawania oraz kreowania potrzeb Klientów
- inicjowanie, wdrażanie i propagowanie najlepszych i najefektywniejszych działań sprzedażowych. Systematyczne wyszukiwanie aktywności zwieszających sprzedaż, ich analizowanie, wdrażanie oraz monitorowanie efektywności sprzedaży w zespole i regionie
- zapewnianie obsługi posprzedażnej w zakresie realizowanym przez handlowca. Ograniczenie wskaźnika CHURN, zapewnienie długofalowych przychodów, ograniczenie subsydiów
- nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów handlowych generujących pozyskanie Klientów i sprzedaż
- prowadzenie polityki rabatowej. Bieżące analizowanie warunków ofert handlowych, w tym konkurencji, weryfikowanie zasadności przydzielenia rabatów oraz podejmowanie decyzji o udzieleniu rabatów
- motywowanie i dbałość o rozwój pracowników. Analiza poziomu kompetencji i umiejętności pracowników oraz identyfikacja potrzeb szkoleniowych, coaching
- wykształcenie wyższe
- doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem sprzedażowym
- umiejętność budowania strategii pracy zespołu poprzez zdefiniowanie kierunków działania zespołu zgodnych ze strategią sprzedaży do Klientów Kluczowych i Korporacyjnych OPL
- doświadczenie w sprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz usług IT/ICT
- doświadczenie we współpracy z klientami korporacyjnymi/kluczowymi oraz ich kadrą zarządzającą (poziom N lub N+1)
- doświadczenie we współpracy z Klientami z sektora Public będzie dodatkowym atutem
- silna orientacja na klienta i jakość usług
- skuteczność w realizacji celów
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikacje
- prawo jazdy kat B.
- możliwości rozwoju zawodowego
- udziału w ciekawych zdaniach
- pracy w dynamicznym środowisku
- samochodu służbowego
- prywatnej opieki medycznej oraz karnetu rekreacyjno-sportowego
Poznaj
Orange
Dlaczego warto wybrać Orange?
Jako Orange Polska jesteśmy jednym z największych operatorów telekomunikacyjnych, który zatrudnia pracowników do 20 różnych obszarów. Sukces firmy zawdzięczamy naszym pracownikom, którzy swoim zaangażowaniem i inicjatywą wprowadzają firmę na wyższy poziom.
Dlatego od zawsze dostarczamy możliwości rozwoju – od udziału w projektach ogólnopolskich i międzynarodowych po szkolenia wewnętrzne oraz możliwość uczestnictwa w społecznościach tematycznych.
Dzięki wspólnej pracy, otwartej komunikacji i przyjacielskim relacjom tworzymy przyszłość oraz miejsce pracy, którego częścią warto być.
Nasza siedziba główna znajduje się w Warszawie, w Miasteczku Orange, ale mamy także Miasteczka Regionalne oraz prawie 200 innych lokalizacji w całej Polsce.