Regionalny Kierownik Serwisu Technicznego (Branża IT)
Miejsce pracy: woj.
dolnośląskie
Opis stanowiska:
- Koordynacja pracy biur serwisowych w regionie Polski Zachodniej;
- Zarządzanie podległym zespołem serwisowym;
- Aktywny udział w procesie sprzedaży usług serwisowych, we współpracy z działem handlowym;
- Nadzór nad terminowością i jakością procesu serwisowego oraz zapewnienie wysokich standardów obsług;
- Tworzenie instrukcji/procedur operacyjnych planowanie działań usprawniających;
- Okresowe mierzenie i raportowanie kluczowych parametrów usług, analiza i raportowanie wyników;
- Efektywna współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania:
- Preferowane wykształcenie wyższe w obszarze informatyki lub zarządzania;
- Co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Umiejętność kierowania zespołem rozproszonym geograficznie;
- Umiejętność planowania i organizacji własnej pracy i zespołu;
- Samodzielność i skrupulatność, wysoka kultura osobista;
- Umiejętności budowania i utrzymywania relacji z klientami;
- Umiejętności pracy pod presją czasu i efektywnego wykorzystania zasobów;
- Znajomości języka angielskiego (komunikatywny w mowie i piśmie);
- Prawo jazdy kat. B i otwartość na podróże służbowe.
Mile widziana znajomość:
- Tematyki SLA /zagadnień ITIL;
- Programów pakietu Office;
- Zagadnień zarządzania projektami.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Umowę o pracę na pełny etat lub długofalową współpracę w oparciu o kontrakt B2B;
- Możliwość pracy z nowoczesnymi technologiami;
- Pracę w młodym, dynamicznym zespole i przyjemnej atmosferze;
- Warunki do zdobycia nowych umiejętności i wszechstronnego doświadczenia zawodowego.
- Elastyczny czas pracy
- Samochód służbowy
- Pakiet medyczny