Firma ORNO – POLSKA powstała w 1989 roku i jest wiodącym dystrybutorem produktów z branży elektrotechnicznej oraz z branży zabezpieczeń w kraju i w Europie.
Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na Polskę marki ORNO. Na dzień dzisiejszy na rynku krajowym i rynkach zagranicznych firma posiada ponad 1000 Partnerów Handlowych w tym markety DIY: Leroy Merlin, Obi, Bricoman, grupy zakupowe oraz sieci hurtowni.
Poszukujemy osób, które chcą w pracy działać i myśleć samodzielnie, kreatywnych, odważnych i konsekwentnych w dążeniu do celów. Wychodzimy z założenia, że wiedzę, umiejętności i doświadczenie każdy zdobywa z czasem i w tym aktywnie wspieramy naszych Pracowników. Kluczowe są dla nas, niezależnie od specyfiki stanowiska oraz miejsca w strukturze organizacyjnej, zaangażowanie, motywacja wewnętrzna oraz samodzielność każdego Pracownika.
W chwili obecnej poszukujemy do naszego zespołu kandydatki/kandydata na stanowisko:
W naszym rozumieniu stanowisko Regionalnego Kierownika Sprzedaży to jedno z najbardziej odpowiedzialnych i kluczowych funkcji w dziale sprzedaży. Kierownik Sprzedaży zarządza klientami, produktami oraz wiedzą produktową. Brak doświadczenia w branży nie jest przeszkodą w rozpoczęciu pracy w naszej firmie – zapewniamy niezbędne szkolenia i pełne wsparcie przełożonych.
- Pozyskiwanie nowych Klientów w kanale hurtowym oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi Klientami (zarządzanie Klientami)
- Rozwój sprzedaży poprzez poszerzanie oferty u dotychczasowych Klientów o kolejne produkty i grupy produktowe (zarządzanie produktem)
- Udzielanie merytorycznego wsparcia, poprzez szkolenia i doradztwo techniczne dla Klientów (zarządzanie wiedzą)
- Informowanie klientów o programach i akcjach marketingowych, tj.: wyprzedażach, konkursach, gazetkach, organizowanie ekspozycji, etc.
- Minimum roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej w sektorze B2B
- Prawo jazdy, praca w 100% w terenie
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dobra organizacja pracy własnej i samodyscyplina
- Dobra prezencja i wysoka kultura osobista
- Wykształcenie min. średnie
- Praktyczna znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość programów tj. Excel, Word
- Predyspozycje zawodowe tj.: umiejętność nawiązywania i skutecznego podtrzymywania długofalowych, partnerskich relacji z klientami; umiejętność planowania i organizacji własnej pracy oraz opracowywania sposobów realizacji zadań; wysoka kultura osobista oraz samodzielność, zaangażowanie i odpowiedzialność
- Umowa o pracę
- Niezbędne szkolenia
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Atrakcyjny system premiowy
- Przyjazna, niekorporacyjna atmosfera
- Niezbędne narzędzia do pracy (komputer, telefon)
- Dofinansowanie do karty Benefit
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Dobrej klasy samochód służbowy
- Jeden piątek w miesiącu praca w systemie Home Office
- Flexi Time