Ayming to międzynarodowa grupa doradcza, powstała z połączenia Alma Consulting Group i Lowendalmasaï, świadcząca usługi Business Performance Consulting w 16 krajach na świecie. Ayming Polska wspiera przedsiębiorstwa w uzyskiwaniu oszczędności i zwiększaniu wyników finansowych organizacji, oferując profesjonalne doradztwo strategiczne i operacyjne w zakresie: podatków i opłat, obszaru ubezpieczeń społecznych i środowiska pracy, produktów energetycznych, obszaru zakupów oraz dotacji i ulg B+R. Więcej na www.ayming.pl
Zapewniamy stały rozwój umiejętności i kompetencji zawodowych poprzez szkolenia oraz systemy motywacyjne. Tworzymy przyjazne środowisko pracy w zaangażowanym i ambitnym zespole. Chcesz dołączyć do nas i realizować ciekawe projekty pełne wyzwań? Aplikuj już dziś i odkryj z nami nowe możliwości!
- Rozwój rynku i realizacja założonych celów sprzedażowych
- Negocjacja umów i warunków współpracy z Klientem
- Rozwój współpracy z aktualnymi Klientami firmy oraz pozyskiwanie nowych Klientów
- Współtworzenie polityki sprzedażowej na podległym regionie
- Rozwój nowych produktów
- Raportowanie
- Min. 2 lata doświadczenia w sprzedaży usług profesjonalnych i negocjacji na poziomie Zarządu dla Klienta B2B
- Udokumentowane sukcesy w sprzedaży
- Przedsiębiorczość i nastawienie na realizacje celów
- Wysoko rozwinięte kompetencje negocjacyjne
- Bardzo dobra organizacja czasu, samodzielność i systematyczność
- Wykształcenie wyższe
- Znajomość języka angielskiego (min. poziom komunikatywny)
- Preferowane miejsce zamieszkania: Warszawa/województwo mazowieckie
- Praca w dynamicznym zespole w międzynarodowej organizacji będącej liderem na rynku
- Samodzielność działania
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie stałe + zmienne zależne od realizacji celów
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Pakiet socjalny (ubezpieczenie na życie, pakiet medyczny, karta sportowa, bony żywieniowe)