Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 6000 placówek w 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 40 lokalizacjach na terenie kraju. W 2008 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 28 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia (certyfikat nr 364).
Zadania:
- Codzienna koordynacja i kontrola pracy podległego zespołu Store Executive zgodnie z wytycznymi zawartymi w raporcie z egzekucji standardów.
- Motywowanie zespołu, przekazywanie informacji o zakresie obowiązków, targetów, planów i oczekiwań. Wdrażanie i egzekwowanie polityki i procedur
- Odpowiedzialność za wyniki DPSMV poprzez skuteczną sprzedaż i negocjacje z personelem w sklepie – ze szczególnym zaangażowaniem w Auchan i Leclerc
- Zapewnienie pełnego, przeszkolonego, stałego składu osobowego do pracy
- Zagwarantowanie wyników zgodnych z założeniem poprzez odpowiednie zarządzanie zespołem
- Odpowiedzialność za rekrutację na finalnym etapie oraz wprowadzenie (on-boarding) i szkolenie nowych Pracowników w podległym regionie
- Rola trenera zgodnie z obowiązującym procesem treningowym
- Zatwierdzanie miesięcznej ewidencji czasu pracy podległego personelu
- Przygotowywanie cyklicznych raportów dotyczących wyników pracy całego zespołu.
- Ustalanie czasu i miejsca wykonywania czynności i kontrolowanie przestrzegania harmonogramu w terenie.
- Prowadzenie ewidencji czynności wg. uzgodnionego formatu i przesyłanie go do przełożonego zgodnie z wytycznymi
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Klientami w podległym rejonie (poziom dyrektorski) – edukowanie personelu, informowanie o inicjatywach i produktach
- Pełnienie roli "Ambasadora Marki" – pierwsza osoba kontaktowa dla dyrektorskiego szczebla Sklepu,
- Zapewnienie wdrożenia wszystkich planowanych zmian produktowych oraz inicjatyw promocyjnych
- Zarządzanie budżetem i narzędziami celem osiągania założonych wyników
- Wprowadzanie i monitorowanie standardów obsługi klienta,
- Dokonywanie audytów zgodnie z harmonogramem-poprzez system IT
- Raportowanie do przełożonego
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne i/lub w dziedzinie sprzedaży i marketingu,
- Minimum 2 lata doświadczenia o zbliżonym zakresie obowiązków,
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Doświadczenie jako Przedstawiciel Handlowy/Sales Representative,
- Doświadczenia w pracy w grupach projektowych
- Umiejętności negocjacyjne oraz sprzedażowe
- Umiejętność budowania relacji z Klientami
- Umiejętność zarządzania i motywowania członków podległego zespołu,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego,
- Dobra znajomość MS Office (Word, Excel, Power Point),
- Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Pracę pełną pasji i możliwości z ciekawym zakresem obowiązków oraz renomowanymi produktami/markami, rozpoznawalnymi na całym świecie,
- Stabilne zatrudnienie przez Adecco Poland w oparciu o umowę o pracę kodeksową na pełen etat od poniedziałku do piątku,
- Niezbędne narzędzia do wykonywania pracy : telefon z aplikacją do raportowania oraz samochód służbowy,
- Jasny zakres obowiązków, przejrzystość działania i wymagań,
- Wynagrodzenie zawsze na czas,
- Gruntowne szkolenia wstępne i cykliczne: z produktów i usług firmy, profesjonalnej obsługi Klienta, sprzedaży i negocjacji, szkolenia motywacyjne przeprowadzane przez profesjonalistów
- System motywacyjny i nagrody dla najlepszych!
- Merytoryczna opieka i wsparcie przez Adecco Poland
Oferta dotyczy pracy stałej.
Poznaj
Adecco Poland Sp. z o.o
Jesteśmy wiodącą na świecie firmą, która zajmuje się dostarczaniem rozwiązań w zakresie HR, oferuje usługi pracowników tymczasowych i stałych oraz usługi typu outsourcing we wszystkich sektorach.
Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364
Nasza misja to dostarczanie najlepszych rozwiązań w zakresie HR. Dzięki szerokiemu wachlarzowi działań oferujemy usługi związane z rekrutacją pracowników tymczasowych oraz stałych. Dla naszych klientów przygotowujemy też najlepsze oferty outsourcingowe.
Tworzymy własną bazę zaangażowanych pracowników, którzy chcą podejmować nowe wyzwania. Dzięki temu zawsze możemy zaproponować rozwiązania szyte na miarę. Ponadto odpowiadamy za wybór najlepszych kandydatów – rekrutujemy od A do Z. To pozwala nam szybko, sprawnie i bezproblemowo dobrać odpowiedniego pracownika na dane stanowisko.
Co ważne, każdy zatrudniony kandydat doskonale wie, na czym będzie polegała jego praca. Dzięki temu unikamy nieporozumień i maksymalnie zmniejszamy ryzyko rezygnacji kandydata ze stanowiska.
Nasz doświadczony zespół jest z Tobą na każdym etapie rekrutacji. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu możemy działać szybko i skutecznie. Nasz atut to duża sprawność procesowa.
Jesteśmy liderem, który myśli globalnie i umie działać lokalnie!