Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy

Regional Enrolment Manager

Hays Poland
Gdańsk
praca stacjonarna
3869 dni temu
Regional Enrolment Manager
Gdansk
Regional Enrolment Manager
Gdansk
Nr Ref.: 1016542

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Job Title:             Regional Enrolment Manager Poland
Reports to:         Director Enrolment Poland
Location:            Tricity, Poland
 
 
GENERAL SUMMARY:
In a new operational sales contact centre established in Gdansk, Poland, where the emphasis is very much on quality and gaining results using a consultative approach with customers, this individual will manage, coach and develop one or more teams of Enrolment Advisors who are active in a target sales region.
 
The Regional Enrolment Manager will be responsible to meet and exceed sales and revenue targets for their target region as well as to manage the status of the sales pipeline to accurately forecast results. They will work closely together with the Director Enrolment Poland and other Regional Enrolment Managers in the Polish office to develop and ensure the highest level of performance of the Advisors in their region and the Enrolment department as a whole. They will have the authority to both approve and initiate disciplinary action for non-performers as well as rewarding those that perform by executing performance reviews for each Enrolment Advisor.
 
RESPONSIBILITIES:
  • Manage daily functions of one or more sales teams consisting of 10-20 telephone sales professionals who are active in the target region by providing direction, communication, group process facilitation, coordination and support.
  • Develop plans in order to meet and exceed sales and revenue targets in the target region.
  • Calculate and analyze business operations including the management of the sales pipeline in order to accurately predict future sales in the target region. 
  • Enable and empower your sales team(s) to develop new strategies for successes in sales, revenue and student experience in the target region.
  • Develop a culture of team and individual accountability where Enrolment Advisors are willing to exert themselves to ensure high quality consultative selling and to meet personal, team, and regional goals.
  • Coach, mentor and develop Enrolment Advisors.
  • Perform and execute reviews as required by the performance plan.
  • Interview and hire new sales staff.
  • Work with other Regional Enrolment Managers within the Polish office and other sales offices to implement best sales practices.
  • Participate in committees and teams within the organization to improve the overall student experience.
EXPERIENCE:
  • Bachelors Degree required, Masters preferred.
  • Minimum of 2 years of outstanding experience in a management level position and 3 years of experience in a consultative sales environment.
  • A sales professional, who:
    • Has proven successful experience leading and developing telephone sales teams and talents.
    • Possesses an excellent understanding of sales skills and sales funnel management.
    • Possesses strong analytical skills and has the ability to review and interpret operational and sales metrics.
    • Has experience with sales forecasting.
    • Is able to evaluate sales calls.
    • Can work in a fast paced international environment.
  • Strong results orientation.
  • A people-manager, who:
    • Demonstrates self-discipline, strong people skills.
    • Does not accept the status quo and takes initiative.
    • Has ability to solve problems, see the big picture, handle stress and influence.
    • Displays a positive spirit, understands people.
    • Is willing to take responsibility, make changes.
    • Has integrity and values.
    • Has the ability to see what needs to be done next
    • Is accepted as a leader by others.
    • Has the ability and desire to keep learning.
    • Has a manner that draws people.
    • Has a good self-image.
    • Has a willingness to serve others.
    • Has the ability to bounce back when problems arise.
  • Experience working in an international environment.
  • Strong verbal and written communication skills (English and Polish), high energy, excellent follow-up skills, tenacity, and strong relationship building required.
  • Must be proficient in MS office applications.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl


 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Customer Service Team Leader with English and Polish (automotive)

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements. Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
  • Lider zespołu obsługi klienta z językiem angielskim i polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Nadzór nad codzienną pracą grupy call center: monitorowanie wydajności i obecności zgodne z wymogami. Regularne przekazywanie informacji zwrotnej pracownikom, by osiągać cele wydajnościowe minimum raz w tygodniu. Rozpoznawanie problemów z wydajnością i opracowywanie oraz wdrażanie...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...