Gemius jest polską firmą badawczo-technologiczną założoną w 1999 roku. Naszą misją jest dostarczanie rzetelnej wiedzy na temat rynku internetowego, a także doradztwo wspierające podejmowanie kluczowych decyzji działalności prowadzonej w internecie.
Nasza kilkuletnia działalność pozwoliła nam osiągnąć pozycję lidera w Polsce, a także odnieść międzynarodowy sukces. Aktualnie jesteśmy obecni na ponad 30 rynkach, a nasze rozwiązania są standardem na większości z nich m.in. w Danii, Portugalii, Czechach, na Słowacji i Węgrzech. Nasza wiedza, wieloletnie i międzynarodowe doświadczenie, a także nasza pasja pozwala nam z sukcesem konkurować z największymi na świecie firmami z branży internetowej.
Poznaj nas bliżej na naszym profilu na GoldenLine oraz Facebook-u.
- ponieważ oferujemy Ci pracę w firmie, która jest liderem w dziedzinie badań i pomiarów kampanii on-line w Europie Środkowej i Wschodniej,
- ponieważ współpraca z nami umożliwi Ci pracę z największymi graczami na rynku,
- ponieważ dzięki nam możesz poznać branżę internetową od kuchni i stać się ekspertem w swojej dziedzinie,
- ponieważ oferujemy Ci wielką szansę rozwoju osobistego w szybko rozwijającej się firmie,
- ponieważ dajemy możliwość zdobycia wiedzy i poszerzenia horyzontów w międzynarodowym zespole doświadczonych współpracowników,
- ponieważ wspieramy i zachęcamy naszych pracowników do podnoszenia swoich kwalifikacji,
- ponieważ doceniamy ambicję i niekonwencjonalne myślenie,
- ponieważ jesteśmy otwarci na niestandardowe rozwiązania,
- ponieważ nasze projekty są innowacyjne.
Dołączysz do Działu Sprzedaży Międzynarodowej, który jest odpowiedzialny za rozwój i koordynację strategii sprzedaży na ponad 30 rynkach w regionie CEE, SEE i MENA. Wspieramy nasze lokalne biura w niezbędną wiedzę oraz materiały, które pomagają im realizować obraną strategię, osiągnąć określone cele oraz współpracować z lokalnymi klientami. Naszą rolą jest również identyfikacja potrzeb segmentów rynku jakimi są: agencje, wydawcy i e-commerce, w celu dostosowania naszego obecnego portfela, a także kierunku rozwoju nowych produktów. Zarówno rolę zespołu jak i firmy można podsumować w jednym zdaniu: "We support knowledge driven business decisions".
- Wsparcie Regional Managera w planowaniu i realizacji strategii sprzedaży,
- Analizę konkurencji i rynków oraz tworzenie raportów sprzedaży
- Identyfikację potrzeb klientów
- Sprzedaż naszych produktów nowym i obecnym klientom
- Współorganizację konferencji i wsparcie działań marketingowych
- wykształcenia wyższego (preferowane kierunki: ekonomia, marketing, stosunki międzynarodowe, socjologia),
- co najmniej 3-letniego doświadczenia w sprzedaży (preferowane doświadczenie w sprzedaży w branży on-line),
- wiedzy o branży internetowej
- dobrych wyników w sprzedaży,
- umiejętności dostrzegania korzystnych okazji biznesowych,
- biegłej znajomości języka angielskiego,
- umiejętności interpersonalnych i negocjacyjnych na wysokim poziomie,
- analitycznego myślenia, elastyczności, umiejętności zarządzania wieloma projektami z dbałością o szczegóły,
- gotowości do podróży służbowych,
- w przypadku cudzoziemców, gotowość do zamieszkania w Polsce.
- doświadczenie w pracy z grupą narzędzi z zakresu analityki internetowej np. Google Analytics, gemiusTraffic
- znajomość innych języków obcych.