The Orbis Hotel Group is the largest network of hotels in Poland and in Eastern Europe. Orbis comprises more than 100 hotels and is the sole licensor of all Accor brands in 16 countries. It offers a total of almost 19,000 rooms.
The hotels operate under the brand names Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Mercure, ibis, ibis Styles and ibis budget. These brands, recognized throughout the world, provide a quality of service to various standards, ranging from luxury 5-star to budget 1-star hotels.
Take advantage of a unique professional development opportunity and join Regional Account Managers Team. Offer gives a perspective of promotion to Key Account Team and is dedicated to well-motivated employees looking for new challenges.
Orbis Hotel Group
is looking for candidates for a post of:
Regional Account Manager will be in charge of sales development of an assigned region by offering business MICE services of all Orbis /Accor Hotels in the north region of Poland. Regional Account Manager located in Hotel in Gdańsk will be part of Regional Sales Team, taking care of market share increase and revenues of Orbis Hotel Group as well as achieving key sales index (e.g. RevPar).
Key tasks:
- proactive sales in an assigned region by offering business and MICE services of all Orbis / Accor Hotels in the north region of Poland
- building relations with potential and new clients
- customer care of current clients and developing relations with them by widening range of provided services
- introducing major benefits that Orbis / Accor Hotels Group can provide including special offers, loyalty program, etc.
- implementing sales strategies and targets set up by the company
- handling of negotiations, following strategy for prices and conditions
- preparing and coordinating contracts as well as monitoring their fulfillment
- close collaboration and interaction with hotels and Head Office
- preparing documents and reports concerning sales effectiveness
Qualifications and requirements:
- min. 2 years of experience within hospitality or touristic area and B2B sales
- knowledge of hotel business and Accor Hotels tools will be an advantage
- advanced business English (second language will be an attitude)
- very good computer literacy (MS Office)
- higher education
- excellent sales, communication and presentation skills
- willing to travel and meet new challenges
- oriented for results, ambitious, engaged and team spirit
- proactive, analytical thinking, business oriented
We offer:
- unique opportunity of professional development
- new challenges and interesting experience
- attractive working conditions with unique bonus system based on individual contribution
- dedicated program of trainings increasing professional qualifications
- possibility of promotion in National Sales Team structures and hotels of Orbis Group
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.