Wedding.pl to portal ślubny nr 1 w Polsce! Jesteśmy marketplacem łączącym narzeczonych ze sprawdzonymi, starannie wyselekcjonowanymi usługodawcami, dzięki którym zorganizowanie perfekcyjnego wesela staje się możliwe. W niespełna 4 lata od rozpoczęcia działalności, staliśmy się bezapelacyjnym liderem branży – nasz serwis odwiedzany jest przez blisko 80% wszystkich przyszłych par młodych, które wygenerowały dla partnerów biznesowych Wedding.pl już ponad 740 mln zł obrotu. Wspierają nas najlepsi eksperci w branży, w tym m.in. Mariusz Gralewski oraz fundusz Protos.vc, którego łączna inwestycja w spółkę wynosi ponad 3,5 mln złotych. Biznes Wedding.pl opiera się na jednoczesnym zadowoleniu przyszłych małżonków, jak i partnerów biznesowych
..i w związku z tym, że rośniemy w super szybkim tempie, do naszego zespołu Sprzedaży aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko
- Bezpośrednia sprzedaż produktów Wedding.pl dla salonów sukni ślubnych oraz sal weselnych
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- Przygotowywanie ofert
- Współtworzenie produktu na podstawie feedbacku z rynku
- Dzielenie się najlepszymi praktykami i wymiana wiedzy
- Praca z planem sprzedaży
- Doświadczenia w bezpośrednim pozyskiwaniu klientów B2B oraz realizacji planu sprzedażowego (warunki konieczne)
- Bardzo dobrych umiejętności handlowych/negocjacyjnych
- Kreatywności w każdych warunkach – zawsze można wymyślić coś lepszego
- Chęci nauki i rozwoju
- Głowy na karku – zawsze się przydaje
- Dystansu do siebie i świata (j.w)
- Własnej działalności gospodarczej (lub możliwości jej otwarcia)
- Prawo jazdy kat. B oraz własnego samochodu (rozliczamy na zasadzie kilometrówki)
- Formę zatrudnienia: umowa o pracę lub b2B
- Podstawowe wynagrodzenie: od 4000 do 4500 pln brutto (netto przy B2B)
- Prowizja: średnio ok 3500 pln brutto miesięcznie (netto przy B2B)
- Szkolenia sprzedażowe
- Dużą samodzielność w działaniu
- Przyczynisz się do budowy najszybciej rozwijającego się start-upu w Polsce: Wedding.pl
- Uzyskasz dostęp do światowej klasy mentorów z Polski i zagranicy
- Start-upowy klimat