Referent

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Świebodzin
praca stacjonarna
2 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Świebodzin
Ogłoszenie o naborze Nr 146398

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Dokonuje czynności sprawdzających w zakresie podatku dochodowego w celu sprawdzenia prawidłowości i terminowości deklarowanych zobowiązań podatkowych
  • Przygotowuje projekty pism z zakresu prowadzonych spraw w celu zapewnienia wymiany informacji
  • Sporządza zawiadomienia o naruszeniu przepisów podatkowych w celu przekazania na stanowisko ds. karnych skarbowych
  • Przygotowuje sprawozdania i informacje z zakresu realizowanych zadań w celu dostarczenia danych innym organom i stanowiskom pracy
  • Wprowadza do systemów informatycznych dane szczegółowe z deklaracji, zeznań i innych dokumentów oraz zatwierdza te dane w celu dostarczenia informacji innym stanowiskom pracy

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność organizacji pracy własnej
  • Znajomość ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w stopniu podstawowym
  • Znajomość ordynacji podatkowej w stopniu podstawowym
  • Znajomość ustawy o podatku czynności cywilnoprawnych w stopniu podstawowym
  • Znajomość ustawy o podatku od spadków i darowizn w stopniu podstawowym
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) § 1 kp
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-13 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Przetwarzanie danych osobowych:
Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1)   Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 65-454 (nr tel. 68 4560700, adres e-mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl).


2)   Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 512141979,
adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl


3)   Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, realizacja stosunku pracy oraz archiwizacja dokumentów.


4)   Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul. Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.


5)   Okres przetwarzania danych:


a.    w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;


b.    w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6)   Uprawnienia:


a.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


b.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


c.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


d.    prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


e.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7)   Podstawa prawna przetwarzania danych:


a.    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


b.    art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


c.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8)   Informacje o wymogu podania danych:


a.    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej m.in. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


b.    Podanie innych danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kp oraz art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


9)   Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, ul. Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Referent (K/M/X) w Dziale Spraw Pracowniczych i Administracyjnych

    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS ZADAŃ/ STANOWISKA PRACY: obsługa kadrowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z stosunkiem pracy (akta osobowe) zgodne z przepisami prawa, przygotowanie dokumentacji związanej z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, wysyłanie za pośrednictwem programu Płatnik...
  • Referent / Specjalista w Dziekanacie Wydziału Lekarskiego

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Główne obowiązki: obsługa administracyjno–biurowa spraw realizowanych przez Dziekanat Wydziału Lekarskiego, obsługa procesu dydaktycznego (studentów, nauczycieli akademickich), obsługa Kolegium Dziekańskiego i Członków Rady Dyscypliny Nauki Medyczne oraz Rady Dziekańskiej, obsługa w...
  • Specjalista ds. fakturowania

    Plukon Sieradz Sp. z o.o.   Gruszczyce, (gmina Błaszki)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty/-ki ds. fakturowania, którego/-ej praca polega m.in. na obsłudze procesów związanych z planowaniem i realizacją dostaw oraz przygotowaniem w tym celu odpowiedniej dokumentacji. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. organizacyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za wsparcie administracyjne działu w realizacji bieżących zadań, a w szczególności za: Nadzór nad obiegiem dokumentów firmowych i finansowych oraz obsługę wewnętrznych systemów Organizację podróży służbowych dla pracowników działu oraz...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Zadania: Obsługa kancelarii Procesowanie zakupów spożywczych i artykułów biurowych Wsparcie w obsłudze floty samochodowej firmy Prowadzenie dokumentacji rozliczeniowo-finansowej działu administracji Wymagania: Wykształcenie min, średnie Min. roczne doświadczenie na podobnym stanowisku w...
  • Inspektor w Domu Kultury - Pracownik administracyjny

    Warszawska Spółdzielnia Mieszkaniowa „Rakowiec”   Warszawa, Dom Kultury „Rakowiec”    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 5 500 zł brutto/mies.
    1 dni
    realizacja zadań z zakresu bieżącej działalności Domu Kultury, przygotowywanie i koordynowanie programu kulturalno - edukacyjnego Domu Kultury - możliwość prowadzenia własnych projektów kulturalnych, przygotowywanie i koordynowanie harmonogramu zajęć oraz programu imprez kulturalnych,...
  • Specjalista ds. Magazynowych

    Primost Południe Sp. z o.o.   Będzin, ul. Odkrywkowa 91    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    OPIS STANOWISKA prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, sporządzanie rejestrów oraz...
  • Manager Systemu CRM HubSpot

    SMARTLUNCH S.A.   Wrocław    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   14 000 - 17 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Implementacja i zarządzanie systemem HubSpot CRM. Współpraca z zespołami marketingu i sprzedaży w celu optymalizacji wydajności. Automatyzacja i optymalizacja procesów CRM. Zarządzanie integracjami i aktualizacjami systemowymi. Monitorowanie danych i zarządzanie bazami danych.