Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca biurowa przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie oraz udział w czynnościach inspekcyjno-kontrolnych w terenie, w ramach prowadzonych postępowań. Ośmiogodzinny dzień pracy (w dni robocze od poniedziałku do piątku) z możliwością jej rozpoczynania między godziną 7:00 a 9 :00 rano.
Inspektorat mieści się na parterze i pierwszym piętrze, w ostatniej części budynku oznaczonej z zewnątrz literą C.
Wejście do budynku jest od strony ulicy Hubskiej oraz od strony parkingu (wejście główne oznaczone literą A). Drzwi wejściowe są przeszklone, nie otwierają się automatycznie. Brak oznaczeń kontrastowych dla osób słabowidzących.
W budynku jest winda, której przyciski przywołujące oraz sterujące opisane są alfabetem brajla. Przycisk alarmowy oznaczony na żółto z wytłoczonym dzwonkiem. Toaleta dostosowana dla osób z niepełnosprawnościami znajduje się w części A na parterze i pierwszym piętrze. Jest znacznie oddalona od stanowiska pracy, znajdującego się na I piętrze w części C budynku.
Przed budynkiem wyznaczono cztery miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami. Znajdują się w odległości około dwudziestu metrów od wejścia A do budynku.
Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.
Zakres zadań
- Prowadzi postępowania wyjaśniające i administracyjne w oparciu o ustawę Prawo budowlane.
- Analizuje i kwalifikuje wnioski w celu wyboru właściwej procedury, planuje czynności dowodowe, przygotowuje projekty wezwań, zawiadomień, postanowień, decyzji i innych pism w prowadzonych postępowaniach.
- Przeprowadza kontrole w terenie budów i obiektów budowlanych lub ich części (np. mieszkania) wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia - w celu zebrania materiału dowodowego.
- Gromadzi materiał dowodowy w prowadzonych postępowaniach, analizuje go przy korzystaniu - w zakresie dowodów o charakterze technicznym - z pomocy osoby posiadającej uprawnienia budowlane oraz przygotowuje decyzje administracyjne.
- Sprawdza wykonanie obowiązków wynikających z wydawanych przez tut. organ decyzji wraz z osobą upoważnioną przez PINB dla miasta Wrocławia.
- Przeprowadza postępowania wyjaśniające (dot. stanu technicznego obiektów budowlanych, robót budowlanych, zmiany sposobu użytkowania obiektów budowlanych lub ich części) w celu ewentualnego wszczęcia postępowania bądź zawiadomienia o sposobie załatwienia skargi/wniosku.
- Prowadzenie postępowań w systemie elektronicznym EZD
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średnie- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy to kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Wykształcenie średnie (preferowane wykształcenie techniczne związane z budownictwem).
- Znajomość ustawy Prawo budowlane.
- Znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego.
- Znajomość ustawy o Służbie cywilnej.
- Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie.
- Znajomość Rozporządzenia w sprawie warunków technicznych użytkowania budynków mieszkalnych.
- Znajomość Rozporządzenia w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych.
- Znajomość Rozporządzenia w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność tworzenia i redagowania pism.
- Dobra organizacja pracy.
- Umiejętność działania w sytuacjach stresowych.
- Komunikatywność.
- Biegła obsługa komputera i innych urządzeń biurowych.
- Posiadanie czynnego prawa jazdy kat. B
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Posiadanie uprawnień budowlanych.
Dokumenty i oświadczenia niezbędne
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie, że w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracyKserokopia uprawnień budowlanych.Termin i miejsce składania dokumentów
Dokumenty należy złożyć do: 2025-01-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:50-502 Wrocław, ul. Hubska 8-16
Dane osobowe - klauzula informacyjna:
Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
- Administrator danych i kontakt do niego:
- Kontakt do inspektora ochrony danych:
- Cel przetwarzania danych:
przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru - Informacje o odbiorcach danych:
- Okres przechowywania danych:
czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji - Uprawnienia:
- prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
- prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
- prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
- prawo do usunięcia danych osobowych;
- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej; - prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
- Podstawa prawna przetwarzania danych:
- art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
- art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
- art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
- Informacje o wymogu podania danych:
Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.
Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.
Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. - Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane