Referent

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
10 godz. temu
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 146166

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu oraz w terenie,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,
  • zagrożenie korupcją.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • budynek 6- kondygnacyjny z  windą,
  • wejście do budynku z poziomu gruntu,
  • brak toalety  przystosowanej  dla osób z niepełnosprawnością ruchową,
  • brak miejsca postojowego,
  • dostępna platforma schodowa  umożliwiająca transport osoby poruszającej  się na wózku między poziomami,
  • budynek nie jest w pełni dostosowany do pracy dla osób z niepełnosprawnością,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym oraz niedosłyszącym,
  • narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka, telefon.

Zakres zadań

  • Prowadzi ewidencję podatników i płatników m. in. poprzez ewidencjonowanie danych w Centralnym Rejestrze Podmiotów-Krajowej Ewidencji Podatników, w celu zapewnienia kompletnej i rzetelnej bazy danych rejestracyjnych.
  • Rejestruje i wykreśla z rejestru podatników od towarów i usług i podatników VAT-UE, w celu zapewnienia aktualnej bazy danych.
  • Prowadzi analizę ryzyka podmiotów rejestrujących się, prowadzi postępowania w sprawach odmowy nadania NIP, uchylenia NIP z urzędu oraz unieważnienia NIP w celu zapobiegania oszustwom podatkowym.
  • Wydaje zaświadczenia z zakresu rejestracji i identyfikacji podatników.
  • Udziela informacji na zapytania innych organów m.in. podatkowych, egzekucyjnych, ścigania.
  • Obsługuje pełnomocnictwa do podpisywania deklaracji składanej za pomocą środków komunikacji elektronicznej.
  • Archiwizuje dokumenty zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa podatkowego,
  • Brak współpracy z organami bezpieczeństwa państwa wymienionymi w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.),
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • przeszkolenie z obsługi specjalistycznych programów komputerowych wykorzystywanych na zajmowanym stanowisku: BIBLIOTEKA AKT, SZD, SSP, POLTAX, SERCE, KORRP,
  • dokładność i systematyczność,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji),
  • umiejętność planowania i organizowania pracy na własnym stanowisku,
  • umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (wzór Dz. U. z 2017 r., poz. 423), dotyczy wyłącznie osób urodzonych przed 01.08.1972 r.,
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje, uprawnienia i umiejętności kandydata.

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-24 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:


Izba Administracji
Skarbowej w Poznaniu
ul. Dolna Wilda 80A,
61-501 Poznań
przesyłanej za pośrednictwem operatora pocztowego, firmy kurierskiej
lub
złóż aplikacje osobiście w siedzibie Izby pod wskazanym wyżej adresem,
lub
prześlij aplikacje drogą elektroniczną z wykorzystaniem platformy ePUAP.

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu dla kandydatów do pracy w służbie cywilnej:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


Administrator danych i kontakt do niego:


Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu, ul. Dolna Wilda 80 A, 61-501 Poznań (nr tel. 61 858-61-00, adres e-mail: kancelaria.ias.poznan@mf.gov.pl).


Kontakt do inspektora ochrony danych: nr tel. 61 858 6173 lub adres e-mail: iod.poznan@mf.gov.pl.


Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, zawarcie umowy o pracę oraz archiwizacja dokumentów.


Podstawa prawna przetwarzania danych:



  • art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.

Informacje o odbiorcach danych: tylko podmioty uprawnione, w uzasadnionych przypadkach, na podstawie przepisów prawa lub umowy.


Okres przechowywania danych:



  • w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;
  • w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.

Uprawnienia:



  • prawo dostępu do swoich danych;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

Informacje o wymogu podania danych:


Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (imię / imiona, nazwisko, data urodzenia, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, dane kontaktowe) jest dobrowolne, lecz niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych osobowych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


Inne informacje:


Podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.


 

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent w Zespole Obsługi Prawnej - Sekcji Administracyjnej

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    10 dni
    koordynacja prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych , prowadzenie centralnego rejestru umów, rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie...
  • Asystent ds. planowania stanów magazynowych

    Tubes International Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    6 dni
    Opis stanowiska: obsługa procesów zachodzących w obszarze objętym planowaniem zapasów; bieżąca kontrola stanów magazynowych w celu optymalizacji zapasu oraz planowanie regularnych uzupełnień; nadzorowanie i realizacja bieżących zamówień na stan; kontrola terminów dostaw; współpraca...
  • Asystent / Asystentka biurowa

    Integro Team Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością   Poznań    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zadania: Wykonywanie zadań zleconych przez przełożonego; Prace biurowe; Telefoniczny kontakt z klientami oraz firmami;
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
  • Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS: przygotowywanie zapisów na lektoraty języków obcych; sortowanie i opracowanie danych po...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Technicznym w Biurze Inwestycji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) za: Współpraca z Zespołami Projektowymi w realizacji zadań inwestycyjnych, w tym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentacji; Weryfikacja i procedowanie wniosków i materiałów Biura Inwestycji kierowanych na posiedzenia Zarządu Spółki i Rady...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    KTI Poland S.A.   Płock    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Specjalista ds. Administracyjnych w szczególności należeć będzie: Zarządzanie pracą recepcji; Organizacja i rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych; Organizacja spraw związanych z zakwaterowaniem i transportem pracowników własnych oraz...
  • Referent / Referentka w Biurze Windykacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie
    3 godz.
    Zakres czynności: kompleksowy kontakt telefoniczny z Klientami; prowadzenie negocjacji na etapie windykacji polubownej; zawieranie telefonicznych porozumień w zakresie spłaty długu z Klientami o ustalanie danych teleadresowych Klientów PKP S.A. kontrola spływu należności zgodnie z ustalonym...