Referent

Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Inowrocław
praca stacjonarna
dziś wygasa8 dni temu
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Inowrocław
Ogłoszenie o naborze Nr 146006

Warunki pracy

Do zakresu działania pracownika na stanowisku referenta ds. organizacji należy obsługa organizacyjna i administracyjna Inspektoratu w tym dbanie o profesjonalny wizerunek Kancelarii

Zakres zadań

  • prowadzenie Kancelarii Ogólnej stosownie do przepisów oraz obsługa Sekretariatu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • przyjmowanie gości kancelarii i klientów umówionych do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • prowadzenie kalendarza spotkań, wydarzeń Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu i jego Zastępcy
  • udzielanie informacji zainteresowanym, informowanie o pracy kancelarii, inspektoratu, nieobecnościach, zastępstwach, kontrolach w tym obsługa telefoniczna
  • udzielanie odpowiedzi na wnioski w sprawie informacji publicznej
  • udzielanie odpowiedzi na pisma i wnioski ogólne podmiotom zainteresowanym w zakresie organów rządowych i samorządowych, biegłych i innych urzędów i instytucjiprzygotowywanie prezentacji i wykazów na zlecenie Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego Zastępcy (lub osoby upoważnionej) w zakresie działalności organu
  • obsługa Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej i poczty elektronicznej organu administracji publicznej
  • obsługa platformy e-KOB, e-CRUB ,serwisu bazy aktów prawnych LEX w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • planowanie, wdrażanie oraz obsługa systemu EZD, SOBAP
  • obsługa Biuletynu Informacji Publicznej oraz wywieszanie na tablicach ogłoszeń, informacji i zarządzeń
  • koordynowanie czynności i dokumentów związanych z dostępnością Inspektoratu
  • obsługa innych witryn, rejestrów i systemów internetowych w zakresie: zapewnienia dostępu upoważnionym pracownikom
  • zapewnienie właściwego i sprawnego obiegu dokumentów wpływających, wychodzących oraz wewnętrznych (w tym tworzonych do użytku służbowego),
  • prowadzenie oraz kontrola rejestrów spraw prowadzonych w formie elektronicznej i w formie papierowej (w tym sprawdzenie poprawności rejestrowania spraw w serwisie/ rejestrze internetowym – literówki, nazewnictwo, dokładny opis sprawy, adnotacje o przeniesieniach, zakończenia spraw),
  • wydanie legitymacji służbowych
  • prowadzenie ewidencji pieczęci i pieczątek
  • przygotowywanie projektów sprawozdań
  • przygotowywanie okresowych sprawozdań z działalności stanowiska
  • prowadzenie gospodarki sprzętowej, materiałowej i zaopatrzenia w szczególności poprzez rejestr środków materiałowych, ewidencję bloczków mandatowych, rejestrację aut służbowych na przeglądy i naprawy, prowadzenie spraw wiązanych z przyjmowaniem i likwidacją środków trwałych, prowadzenie dokumentacji likwidacyjnej
  • prace związane z usługami poligraficznymi na potrzeby organu, prawidłowe gospodarowanie powierzonymi materiałami poligraficznymi
  • przygotowywanie zaleceń dla Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu bądź jego zastępcy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (tj. terminowość szkoleń, wprowadzanie zmian w instrukcjach i regulaminach),
  • koordynowanie szkoleń pracowników
  • koordynowanie wyjazdów służbowych (ewidencja wyjść, drugi ścisłego zarachowania, delegacje),
  • prowadzenie spraw związanych z konserwacją pomieszczeń i sprzętu biurowego
  • prowadzenie książki kontroli zewnętrznych oraz zbioru protokołów sporządzanych przez jednostki kontrolujące
  • prowadzenie spraw związanych z naborem na wole stanowiska pracy
  • organizacja stażów i praktyk zawodowych
  • prowadzenie rejestru zarządzeń
  • sporządzanie pism, zaświadczeń, wezwań w zakresie kompetencji organu
  • prowadzenie rejestrów zawiadomień o przeprowadzonych kontrolach obiektów wielkopowierzchniowych, sporządzanie wezwań w sprawie braku zawiadomień, prowadzenie teczek obiektów wielkopowierzchniowych
  • wykonywanie innych zadań przewidzianych przepisami prawa oraz zadań wynikających z poleceń lub upoważnień Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
  • prowadzenie archiwum zakładowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego praca urzędnicza administracyjna obsługi sekretariatu lub kancelarii, praca w sądzie lub przy komorniku/notariuszu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Inowrocławiu
Aleja Ratuszowa 38
100 Inowrocław
III piętro, pok. 156
z dopiskiem "oferta pracy"

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


• Administrator danych i kontakt do niego: Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego Inowrocławiu, al. Ratuszowa 38, 88-100 Inowrocław


• Kontakt do inspektora ochrony danych:kancelaria@bip.pinb.inowroclaw.pl


• Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru


• Informacje o odbiorcach danych: Dostęp do danych osobowych kandydatów na stanowisko pracy w służbie cywilnej ma jedynie Administrator oraz upoważnieni przez Administratora pracownicy.


• Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji


• Uprawnienia:1. prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;2. prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;3. prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;4. prawo do usunięcia danych osobowych;


- żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;5. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


• Podstawa prawna przetwarzania danych:1. art. 6 ust. 1 lit. b RODO;2. art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;3. art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


• Informacje o wymogu podania danych:Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, miejsce zamieszkania, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej. Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 2 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


• Inne informacje:podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Referent / Specjalista w Sekretariacie Prorektora ds. Collegium Medicum

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Główne obowiązki: Obsługa administracyjno-biurowa i organizacyjna pracy oraz spraw realizowanych przez prorektora ds. Collegium Medicum, w szczególności: prowadzenie terminarza spraw i spotkań, obsługa administracyjno-biurowa pracy rady Collegium Medicum, obsługa spraw i wydatków...
  • Pracownik ds. umów przychodowych

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 9 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie ofert sprzedaży produktów/usług, opracowywanie i uzgadnianie umów przychodowych, obsługa i rozliczanie umów przychodowych, prowadzenie rejestrów umów.
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Referent w Zespole Obsługi Prawnej - Sekcji Administracyjnej

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
  • Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
  • Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS: przygotowywanie zapisów na lektoraty języków obcych; sortowanie i opracowanie danych po...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    koordynacja prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych , prowadzenie centralnego rejestru umów, rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie...
  • Specjalista ds. Administracyjnych

    PKP Intercity Remtrak Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 godz.
    Opis stanowiska: Wsparcie kierownika produkcji i mistrzów sekcji przy wszelkich pracach administracyjnych, Aktualizowanie list ewidencyjnych, Współpraca z pracownikami produkcyjnymi oraz działami Spółki.
  • Referent / Specjalista ds. archiwum i ds. osobowych

    Akademia Muzyczna im. Karola Lipińskiego we Wrocławiu   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    Do obowiązków pracownika będzie należało m.in.: prowadzenie archiwum zakładowego, w tym w szczególności: współpraca z prowadzącymi sprawy w komórkach organizacyjnych w zakresie prawidłowego przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum zakładowego, przyjmowanie akt z komórek...
  • Magazynier

    WKS DUNA POLSKA Sp. z o.o.   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 godz.
    OPIS STANOWISKA Prowadzenie elektronicznych wykazów stanów magazynowych, Katalogowanie wszystkich sprzętów oraz materiałów oraz kontrolowanie stanów magazynowych, Prowadzenie wykazów wymagających okresowego przeglądu oraz przekazywanie do legalizacji, Sporządzanie rejestrów oraz...