Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Piaseczno
praca stacjonarna
19 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Piaseczno
Ogłoszenie o naborze Nr 145476

Warunki pracy

Praca wykonywana jest pod presją czasu, praca wymaga umiejętności szybkiego podejmowania decyzji i asertywności. Praca biurowa wykonywana w pomieszczeniach stałej pracy, oświetlonych światłem naturalnym i sztucznym z wentylacją grawitacyjną. Budynek przystosowany jest dla potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach. Stanowisko spełnia wymogi zatrudnienia pracownika administracyjno - biurowego.


Praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie.

Zakres zadań

  • Zapewnia obsługę oraz wsparcie podatnika i płatnika, w tym udziela informacji podatkowych z zakresu prawa podatkowego w celu prawidłowego wykonywania przez nich obowiązków podatkowych.
  • Przyjmuje, ewidencjonuje, dokonuje weryfikacji deklaracji, wniosków i innych informacji składanych przez podatników i płatników w celu zapewnienia prawidłowości rozliczeń podatkowych.
  • Wprowadza do systemów informatycznych dane szczegółowe zawarte w napływających do urzędu dokumentach w tym deklaracjach podatkowych oraz sporządza stosowne rejestry w celu zgromadzenia informacji o podatnikach.
  • Wydaje zaświadczenia w zakresie właściwości rzeczowej komórki w celu dostarczenia wnioskodawcom posiadanych przez urząd informacji.
  • Prowadzi całokształt spraw związanych z kasami rejestrującymi w celu zapewnienia prawidłowego wywiązywania się podatników z obowiązku ewidencjonowania sprzedaży za pomocą kasy rejestrującej.
  • Potwierdza profile zaufane elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) w celu weryfikacji tożsamości osoby zakładającej profil.
  • Udziela pisemnych informacji podmiotom uprawnionym w celu odpowiedzi na ich zapytania.
  • Dokonuje czynności sprawdzających w celu weryfikacji danych oraz monitorowania prawidłowości rozliczeń.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość Ustawy Ordynacja Podatkowa.
  • Orientacja na klienta
  • Odporność na stres
  • Komunikatywność
  • Znajomość obsługi komputera
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe