Referent

Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
Lublin
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1 dzień temu
Wojewódzki Inspektorat Transportu Drogowego w Lublinie
Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Lublin
Ogłoszenie o naborze Nr 145384

Warunki pracy


  • Praca w siedzibie Inspektoratu. Siedziba Inspektoratu znajduje się w budynku na II piętrze, w budynku znajduje się winda.
  • Parking przy budynku Inspektoratu z wyznaczonym miejscem postojowym dla osób niepełnosprawnych.
  • Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym z dostępem do światła dziennego.
  • Praca siedząca przy komputerze w wymuszonej pozycji ciała powyżej 4 godzin dziennie.
  • Obsługa stanowiska komputerowego i urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, drukarka).
  • Pomieszczenie higieniczno-sanitarne przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
  • Brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.
  • Bariery architektoniczne: utrudnione poruszanie się po budynku (ciężkie drzwi otwierane przy pomocy czytnika kart, który umieszczony jest na ścianie na wysokości ok.1,5 m.).

Zakres zadań

  • Prowadzenie spraw związanych z ewidencją i rozliczaniem druków ścisłego zarachowania.
  • Przygotowywanie postępowań oraz realizacja spraw związanych z wydatkowaniem środków do kwoty 130 000 zł zgodnie z obowiązującymi procedurami.
  • Prowadzenie ewidencji składników majątku Inspektoratu, w tym środków trwałych, pozostałych środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych.
  • Organizowanie napraw sprzętu oraz jego bieżącej konserwacji.
  • Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem pracowników Inspektoratu w umundurowanie, stemple i pieczęcie oraz prowadzenie ich ewidencji.
  • Prowadzenie spraw związanych z obliczaniem równoważnika pieniężnego przyznawanego w zamian za umundurowanie oraz ryczałtu pieniężnego za czyszczenie chemiczne umundurowania Inspekcji Transportu Drogowego.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie lub średnie branżowe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów dotyczących zamówień publicznych
  • Znajomość przepisów dotyczących środków trwałych
  • Znajomość przepisów regulujących gospodarkę mundurową Inspekcji Transportu Drogowego
  • Prawo jazdy kat. B
  • Komunikatywność
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Rzetelność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych
  • Przeszkolenie z zakresu środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu prawa jazdy kat. B
  • Oświadczenie, że w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. kandydatka/kandydat nie pracowała/ł, nie pełniła/ł służby w organach bezpieczeństwa państwa i nie była/był współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów. Nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu zamówień publicznych Kopie dokumentów potwierdzających przeszkolenie z zakresu środków trwałych w jednostkach sektora finansów publicznych

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-12-06 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Wojewódzki Inspektorat
Transportu Drogowego w Lublinie
ul. Diamentowa 2
20-447 Lublin
lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP na adres skrytki: /WITDLublin/SkrytkaESP

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Administrator danych i kontakt do niego: Lubelski Wojewódzki Inspektor Transportu Drogowego, ul. Diamentowa 2, 20-447 Lublin, e-mail: sekretariat@witd.lublin.pl, tel. (81) 740 69 71
Kontakt do inspektora ochrony danych: iod@witd.lublin.pl
Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
Informacje o odbiorcach danych: : dane osobowe będą udostępnione podmiotom uprawnionym do ich otrzymania zgodnie z właściwością, na podstawie przepisów obowiązującego prawa oraz podmiotom współpracującym na podstawie umów zawartych w zakresie utrzymania i serwisu systemów teleinformatycznych wykorzystywanych do przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej
Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
Uprawnienia:prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
prawo do usunięcia danych osobowych; – żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
Podstawa prawna przetwarzania danych:art. 6 ust. 1 lit. b RODO;
art. 221 Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.
Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie. Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Pracownik ds. obsługi administracyjno-gospodarczej​​​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   5 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: bieżąca obsługa materiałowa i logistyczna Komendy Regionalnej SOK w Lublinie (w tym ewidencja umundurowania, przedmiotów nietrwałych oraz wydawanie funkcjonariuszom odzieży ochronnej / roboczej), prowadzenie gospodarki materiałowej oraz spraw...
  • Specjalista ds. administracyjno-biurowych

    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Jarosławiec (pow. sławieński, gm. Postomino)
    specjalista mid / senior  pełny etat   7 000 - 12 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: nadzór merytoryczny i organizacyjny nad działem administracyjnym, wsparcie dla działu księgowości, organizowanie i kierowanie pracą sekretariatu firmy, nadzorowanie i rzetelne prowadzenie zbioru i rejestru dokumentów wychodzących oraz przychodzących do firmy, kompleksowe...
  • Młodszy Referent Wsparcia Sprzedaży

    Grupa Outworking   Zamość    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę tymczasową  pełny etat   30,00 zł brutto/godz.
    12 dni
    Opis stanowiska: realizacja zgłoszeń, wniosków, reklamacji i skarg Klientów; przygotowanie i wysyłanie do Klientów informacji zwrotnych po realizacji zgłoszeń; zawieranie/aneksowanie/rozwiązywanie umów kompleksowych oraz umów sprzedaży z Klientami w trybie korespondencyjnym wraz z...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    koordynacja prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych , prowadzenie centralnego rejestru umów, rejestru kontroli wewnętrznych i zewnętrznych oraz prowadzenie...
  • Starszy referent w Biurze Dyrektora Generalnego

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Bieżąca obsługa administracyjna sekretariatu. Prowadzenie terminarzy. Organizacja i obsługa spotkań. Obsługa interesantów. Prowadzenie dokumentacji. Obsługa korespondencji. Przygotowywanie...
  • Starszy Referent w Dziale Zakupów

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki Realizowanie zapotrzebowań wpływających z jednostek organizacyjnych UWr. (min. zakupy artykułów spożywczych, środków czystości, wody, AGD, tekstyliów, sprzętu biurowego, mebli). Tworzenie...
  • Samodzielny Referent ds. zaopatrzenia i eksploatacji urządzeń oraz aparatury medycznej

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Współudział w opracowywaniu „Planu Zamówień Publicznych" WIML, przyjmowanie zapotrzebowań na dostawy i usługi oraz segregowanie zgodnie z kodem CPV, z wyliczeniem ilości i wartości, Opracowanie danych do Planu Finansowego w Instytucie, Opracowanie planów zakupów urządzeń i aparatury...
  • Starszy referent w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Analiza danych pod kątem układania planów zajęć z lektoratów języków obcych, w tym w systemie USOS: przygotowywanie zapisów na lektoraty języków obcych; sortowanie i opracowanie danych po...
  • Referent w Zespole Obsługi Prawnej - Sekcji Administracyjnej

    Szpital Specjalistyczny w Pile   Piła    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    współdziałanie z komórkami organizacyjnymi Szpitala w zakresie koordynacji prac wspólnych dotyczących wprowadzania regulaminów, instrukcji, aktualizacji zakresów zadań komórek organizacyjnych, rozpowszechnianie informacji o aktualnych aktach prawnych związanych z zakresem działania...
  • Specjalista w Biurze Wsparcia i Dostępności

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Nazwa stanowiska: specjalista Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Główne obowiązki: Obsługa osób z niepełnosprawnościami i szczególnymi potrzebami w zakresie udzielanego wsparcia. Nadzór nad realizacją transportu i ustalanie harmonogramów przejazdów. Prowadzenie spraw...