Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Referent

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Poznań
praca stacjonarna
15 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Poznań
Ogłoszenie o naborze Nr 144374

Warunki pracy

1. Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca administracyjno-biurowa wykonywana w siedzibie urzędu,
  • praca wykonywana przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner, telefon),
  • oświetlenie pomieszczenia pracy światłem naturalnym i sztucznym,
  • praca siedząca, jednozmianowa w pełnym wymiarze czasu pracy,
  • praca w porze dziennej,
  • wyposażenie stanowiska pracy zgodne z zaleceniami ergonomii, oświetlenie pomieszczenia pracy zgodne z wymogami,
  • zagrożenie korupcją.

2. Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • nowoczesny budynek wielokondygnacyjny klasy A, pod względem organizacyjno-technicznym i użytkowym budynek jest w pełni przystosowany dla osób niepełnosprawnych: winda, toaleta, miejsce parkingowe,
  • obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózku inwalidzkim przy wejściu do budynku,
  • w budynku korytarze są pozbawione progów, umożliwiając swobodne poruszanie się po nich osobom na wózku inwalidzkim.
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym.

Zakres zadań

  • Przygotowuje i prowadzi sprawy związane z nawiązaniem, trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy, powołaniem, trwaniem i odwołaniem z wyższych stanowisk służbowych w służbie cywilnej,
  • Rejestruje w systemach informatycznych zdarzenia mające wpływ na przebieg zatrudnienia,
  • Ustala uprawnienia pracownicze, m.in. związane z dodatkami za staż pracy, nagrodami jubileuszowymi, urlopami wypoczynkowymi, bezpłatnymi, okolicznościowymi oraz związanymi z rodzicielstwem,
  • Prowadzi akta osobowe,
  • Przygotowuje i sporządza informacje, sprawozdania z zakresu realizacji zadań komórki,
  • Weryfikuje uprawnienia rodzicielskie.
  • Śledzi zmiany przepisów dotyczące prawa pracy (Kodeks pracy, Ustawa o służbie cywilnej).

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o zakładowym funduszu świadczeń socjalnych oraz przepisów w zakresie systemu ubezpieczeń społecznych
  • Umiejętność stosowania przepisów prawa w praktyce
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Odporność na stres
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji).