Referent

Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Zielona Góra
praca stacjonarna
6 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Zielona Góra
Ogłoszenie o naborze Nr 144084

Warunki pracy

Zakres zadań

  • Wspiera administrowanie flotą pojazdów (prowadzi sprawy z zakresu usług serwisowych i napraw pojazdów, badań technicznych, przeglądów serwisowych, rejestracji pojazdów, oceny i likwidacji) w celu zapewnienia prawidłowego, terminowego, skutecznego, zgodnego z przepisami realizowania zadań oraz dostarczenia bieżącej i rzetelnej informacji w tym zakresie
  • Rozlicza eksploatację pojazdów służbowych (kart drogowych, paliwowych, opłat, autostrad, czasu pracy kierowców), prowadzi system rezerwacji pojazdów i pomieszczeń w celu zapewnienia efektywnego, gospodarnego i oszczędnego wykorzystania zasobów w dostarczenie bieżącej i rzetelnej informacji w tym zakresie
  • Wspiera sprawy zakupu uzbrojenia, wyposażenia i środków przymusu bezpośredniego dla funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej, pojazdów i sprzętu specjalistycznego w celu zapewnienia efektywnego, gospodarnego i oszczędnego wykorzystywania zasobów oraz prawidłowego, terminowego, skutecznego, zgodnego z przepisami realizowania zadań oraz dostarczenia bieżącej i rzetelnej informacji w tym zakresie
  • Prowadzi sprawy gospodarczo-zaopatrzeniowe z zakresu utrzymania pojazdów służbowych w celu zapewnienia efektywnego, gospodarnego i oszczędnego wykorzystywania zasobów oraz prawidłowego, terminowego, skutecznego, zgodnego z przepisami realizowania zadań oraz dostarczenia bieżącej i rzetelnej informacji w tym zakresie
  • Wspiera prowadzenie spraw z zakresu usług wydruku oraz eksploatacji drukarek w celu zapewnienia efektywnego, gospodarnego i oszczędnego wykorzystywania zasobów oraz prawidłowego, terminowego, skutecznego, zgodnego z przepisami realizowania zadań oraz dostarczenia bieżącej i rzetelnej informacji w tym zakresie
  • Przewozi pracowników, towary, dokumenty w celu zapewnienia efektywnego, gospodarnego i oszczędnego wykorzystywania zasobów oraz skutecznego realizowania zadań
  • Prowadzi rejestr i systemy elektroniczne oraz sporządza sprawozdania i analizy w celu dostarczenia bieżącej i rzetelnej informacji z zakresu wykonywanych zadań

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej bądź co najmniej 3 miesiące w obszarze związanym z głównymi zadaniami na stanowisku (m.in. logistyka, administrowanie flotą pojazdów, zaopatrzenie)
  • Umiejętność efektywnego wykorzystania programu MS Excel
  • Umiejętność analitycznego myślenia, dobra organizacji pracy
  • Umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Łatwość komunikacji, umiejętność argumentowania, asertywność
  • Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi pracownikami, bezkonfliktowość
  • Prawo jazdy kat. B
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach - jeśli w zakresie tych danych są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO oraz wykraczających poza zakres art. 22(1) § 1 kp
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
  • Oświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
  • Prawo jazdy kat. B (potwierdzone kopią dokumentu bądź oświadczeniem)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-11-04 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej
ul. Generała Władysława Sikorskiego 2
65-454 Zielona Góra

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

Przetwarzanie danych osobowych:
Klauzula informacyjna Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze:


Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i  Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).


1)   Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze z siedzibą przy ul. Sikorskiego 2, 65-454 (nr tel. 68 4560700, adres e-mail: ias.zielonagora@mf.gov.pl).


2)   Kontakt do inspektora ochrony danych: nr telefonu: 512141979,
adres e-mail: IOD.ZielonaGora@mf.gov.pl


3)   Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej, realizacja stosunku pracy oraz archiwizacja dokumentów.


4)   Informacje o odbiorcach danych: Izba Administracji Skarbowej w Zielonej Górze ul. Sikorskiego 2, 65-454 Zielona Góra.


5)   Okres przetwarzania danych:


a.    w przypadku naboru: czas niezbędny do jego przeprowadzenia (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru innego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji;


b.    w przypadku zawarcia umowy o pracę: okres zatrudnienia a następnie czas wynikający z przepisów o archiwizacji.


6)   Uprawnienia:


a.    prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;


b.    prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;


c.    prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;


d.    prawo do usunięcia danych osobowych - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;


e.    prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).


7)   Podstawa prawna przetwarzania danych:


a.    art. 6 ust. 1 lit. b RODO;


b.    art. 22(1) Kodeksu pracy, ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO;


c.    art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO.


8)   Informacje o wymogu podania danych:


a.    Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22(1) Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej m.in. imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia do służby cywilnej, jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.


b.    Podanie innych danych wykraczających poza zakres wynikający z art. 22(1) § 1 kp oraz art. 9 ust. 1 RODO jest dobrowolne i będzie przetwarzane na podstawie wyrażonej zgody, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.


9)   Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Fakturzystka / Fakturzysta

    Balcerzak Sp. z o.o.   Wróblów    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Sporządzanie dowodów dostaw i faktur krajowych oraz dokumentacji esportowej (faktury, dowody dostaw, CMR) Wprowadzanie wysyłek do portali logistycznych; Sporządzanie kart drogowych dla danej trasy; Weryfikacja i sporządzanie dokumentów korygujących dotyczących...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    5 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w systemie EZD....
  • Pracownik Administracyjny Produkcji

    Dax Cosmetics Sp. z o.o.   Duchnów, Spacerowa 18    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    Twój zakres obowiązków rozliczanie produkcji w systemie NAV; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów produkcyjnych; rzetelne i terminowe wprowadzanie danych do systemów; wykonywanie bieżących prac administracyjnych; kontrola stanów i zamawianie komponentów produkcyjnych; zwroty komponentów...
  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę tymczasową   4 700 zł brutto/mies.
    2 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Stażysta

    SĄD OKRĘGOWY W WARSZAWIE   Warszawa    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    2 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, zapewnienie techniczno - organizacyjne warunków do prawidłowego przebiegu postępowań sądowych, sporządzanie projektów pism zgodnie z wytycznymi przełożonego i/lub sędziego, czuwanie nad prawidłowym i terminowym...
  • Koordynator ds. logistyki magazynowej

    IFM ECOLINK   Opole    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków: Kontrola prawidłowości transakcji; Przygotowywanie i wydawanie komponentów na linie produkcyjne; Raportowanie, przygotowywanie analiz; Kontrola stanu magazynu; Udział w inwentaryzacjach; Nasze wymagania: Wykształcenie średnie (np. logistyka, transport) Gotowość do...
  • Administrator w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Piła, ul. Dzieci Polskich 26    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    3 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU: wspiera obsługę bezpośrednią i punktu informacyjnego, udziela informacji w zakresie legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców, spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce, wspiera cudzoziemców przy wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce,...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalista ds. Rozwoju Sieci Podwykonawców

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: Pozyskiwanie placówek współpracujących; Bieżąca współpraca z Departamentem Sprzedaży; Organizacja akcji profilaktycznych; Tworzenie i administrowanie dokumentami dotyczące placówek współpracujących; Wsparcie innych Departamentów w organizacji opieki medycznej na terenie...
  • Specjalista ds. Zarządzania Zapasem

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Moszna-Parcela, Brwinów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie ciągłości dostępności towaru przy zachowaniu pożądanego poziomu wysokości zapasu oraz strat. Optymalizacja procesu dostaw do Centrum Dystrybucji. Składanie zamówień u dostawców. Bieżąca współpraca z działem...
  • Referent ds. administracyjno-finansowych

    Urząd Dozoru Technicznego   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Kluczowe obowiązki: Obsługa kancelarii oddziału. Obsługa korespondencji elektronicznej i tradycyjnej. Bezpośrednia i telefoniczna obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Redagowanie, ewidencja i przygotowanie do wysyłki korespondencji wychodzącej. Monitorowanie prawidłowego obiegu...