Referent

Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Opole
praca stacjonarna
3 dni temu
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent
Miejsce pracy: Opole
Ogłoszenie o naborze Nr 143572

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:



  • praca biurowa o charakterze administracyjno-biurowym,
  • zagrożenie korupcją,
  • permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:



  • praca przy komputerze powyżej 4 godzin dziennie,
  • stanowisko pracy wyposażone w komputer stacjonarny i inne urządzenia biurowe,
  • warunki organizacyjno-techniczne stanowiska pracy i pomieszczeń właściwe dla osób niepełnosprawnych: wejście do budynku wolne od barier, winda dla osób niepełnosprawnych przy wejściu głównym do budynku, toalety na parterze i II piętrze,
  • brak oznaczeń dla niewidomych, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym i głuchoniemym,
  • oświetlenie naturalne i sztuczne,
  • brak szkodliwych, niebezpiecznych warunków pracy.

Szczegółowe informacje dotyczące miejsca wykonywania pracy dostępne jest na stronie internetowej:


Informacja o dostępności architektonicznej budynku Pierwszego Urzędu Skarbowego w Opolu - Dostępność - Pierwszy Urząd Skarbowy w Opolu (kas.gov.pl)

Zakres zadań

  • przeprowadzanie kontroli podatkowych u podatnika, płatnika lub ankasenta w celu ustalenia czy kontrolowany wywiązuje się z obowiązków wynikających z przepisów praca podatkowego. Analiza posiadanych przed podatnika dokumentów, prowadzenie postępowania dowodowego w celu ustalenia stanu faktycznego, gromadzenie materiału dowodowego w celu późniejszego wykorzystania go w postępowaniu podatkowym, dokumentowanie czynności kontrolnych, w tym sporządzanie protokołów z kontroli,
  • prawnopodatkowa analiza zebranych materiałów dowodowych w celu ustalenia skutków podatkowych stwierdzonych nieprawidłowości,
  • bieżące prowadzenie wymaganych ewidencji/rejestrów w celu zapewnienia kompletności danych w nich zgromadzonych oraz rzetelności sporządzanych na ich podstawie sprawozdań.

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
  • znajomość przepisów ustaw w zakresie: podatku dochodowego od osób fizycznych i prawnych, podatku od towarów i usług, podatku od spadków i darowizn, podatku od czynności cywilnoprawnych, Ordynacji Podatkowej, ustawy o rachunkowości
  • umiejętność redagowania pism urzędowych
  • umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office lub Open Office
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • umiejętność analitycznego myślenia

Dokumenty i oświadczenia niezbędne

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych do celów rekrutacji,
  • oświadczenia kandydata urodzonego przed 1 sierpnia 1972 r. dotyczącego pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami, którego wzór stanowi załącznik nr 13 do Instrukcji w sprawie określenia zasad i trybu naboru kandydatów do pracy w służbie cywilnej oraz postępowania kwalifikacyjnego do służby celno-skarbowej zamieszczonej na stronie www.opolskie.kas.gov.pl w zakładce „Ogłoszenia” → Nabór → Wewnętrzne procedury naboru,
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Dokumenty i oświadczenia dodatkowe

kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatówKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształceniaKopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy

Termin i miejsce składania dokumentów

Dokumenty należy złożyć do: 2024-10-20 Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Opolu
ul. płk. Witolda Pileckiego 2
45-331 Opole
Na adres mailowy:
rekrutacja.ias.opole@mf.gov.pl

Dane osobowe - klauzula informacyjna:

KLAUZULA INFORMACYJNA  IZBY ADMINISTRACJI SKARBOWEJ W OPOLU DLA KANDYDATÓW  DO PRACY


W związku z wejściem w życie z dniem 25 maja 2018 r. Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych, dalej: RODO) informujemy, iż na podstawie art. 13 RODO od dnia 25 maja 2018 r. będą Pani/Panu przysługiwały określone poniżej prawa związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przez Izbę Administracji Skarbowej w Opolu (dalej: IAS w Opolu).


1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor IAS w Opolu z siedzibą przy ul. płk. Witolda Pileckiego 2,, 45-331 Opole, tel. (77) 454 00 67, e-mail: sekretariat.ias.opole@mf.gov.pl.


2. W IAS w Opolu wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się drogą elektroniczną pod adresem e-mail iod.opole@mf.gov.pl lub telefonicznie pod numerem (77) 440 32 77.


3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji procesu rekrutacji.


4. Pani/Pana dane osobowe, będą przetwarzane na podstawie przepisów Kodeksu pracy, ustawy o służbie cywilnej, ustawy o Krajowej Administracji Skarbowej oraz rozporządzeń wykonawczych. Udzielona zgoda będzie podstawą przetwarzania dodatkowych danych (np. adres e-mail, nr telefonu) zawartych w złożonych przez Panią/Pana dokumentach, związanych z procesem rekrutacji.


5. Podanie danych dodatkowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji, w której Pani/Pan bierze udział.


6. Dane osobowe, o których mowa w niniejszej zgodzie, nie będą podlegały udostępnieniu. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.


7. Przekazane na potrzeby niniejszej rekrutacji Pani/Pana dane osobowe będą usuwane po upływie 3 miesięcy od daty zatrudnienia wybranego kandydata w naborze do korpusu służby cywilnej. W przypadku wycofania przez Panią/Pana zgody na ich przetwarzanie, IAS w Opolu zaprzestaje ich przetwarzania odpowiednio wcześniej. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane na podstawie odrębnej zgody do celów przyszłych rekrutacji na to samo stanowisko lub inne stanowiska w IAS w Opolu.


8. Przysługuje Pani/Panu prawo żądania od administratora: dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, przenoszenia danych a także cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.


9. W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez IAS w Opolu Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.


10. Dane pozyskane w procesie rekrutacji nie będą podlegały profilowaniu przez IAS w Opolu.

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Młodszy specjalista ds. administracyjnych z językiem niemieckim

    MULTiSERWIS Sp. z o.o.   Krapkowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków: obsługa dokumentów kadrowych i administracyjnych; rejestracja delegowanych pracowników na portalach rządowych i portalu klienta na rynku niemieckim; ścisła współpraca z dostawcami mieszkań (komunikacja w języku niemieckim), raportowanie usterek zgłaszanych przez...
  • Starszy referent w Instytucie Informatyki

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, pl. Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Nazwa stanowiska: starszy referent Wymiar etatu: pełny etat Liczba etatów: 1 Zakres obowiązków Typowe zadania związane z działaniem sekretariatu jednostki organizacyjnej w uczelni wyższej, w tym: Bieżące sprawy, w tym na przykład przygotowanie pism, rozliczeń finansowych, umów,...
  • Referent w Centrum Aktywności Studenckiej i Doktoranckiej

    Uniwersytet Wrocławski   Wrocław, Plac Uniwersytecki 1    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  część etatu
    2 dni
    Nazwa stanowiska: referent Wymiar etatu: pełny Liczba etatów: ½ etatu Zakres obowiązków Prowadzenie sekretariatu Samorządu Studentów Uniwersytetu Wrocławskiego. Prowadzenie pełnego rejestru dokumentacji Samorządu Studentów zgodnie z obowiązującymi przepisami wraz z ich rejestrowaniem w...
  • Referent / Specjalista w Dziale Energetyki CM

    UMK w Toruniu Collegium Medicum im.Ludwika Rydygiera   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Główne obowiązki: rozliczanie mediów (faktury, refaktury, korekty, noty obciążeniowe), wystawianie refaktur wraz z prowadzeniem baz danych (zużycia, koszty), współuczestnictwo w tworzeniu, zawieraniu umów oraz porozumień dotyczących mediów, przyjmowanie i zlecanie serwisu sprzętu AGD i...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. wsparcia organizacyjnego

    Akademia Leona Koźmińskiego   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    Pion Administracyjny – Zespół Gospodarczy Główne obowiązki: współpraca przy tworzeniu umów, monitorowanie postępu prac w odniesieniu do warunków umowy oraz weryfikacja zgodności finansowania i realizacji etapów projektów, nadzór nad rejestrem umów w Pionie, kontrola dokumentacji i...
  • Specjalista ds. Inwestycji

    Morad Sp. z o.o.   Tuchom    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    współpraca z różnymi działami; obsługa bieżących spraw Zarządu; analiza i negocjowanie warunków umów inwestycyjnych; rozliczanie inwestycji; ścisła współpraca z PM; obsługa programów komputerowych;
  • Specjalista ds. Administracji

    Elektronika Spółka Akcyjna   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: Specjalista ds. Administracji pełni kluczową rolę w zapewnieniu sprawnego funkcjonowania firmy poprzez kompleksowe zarządzanie: flotą samochodów służbowych, umowami najmu, aktywami oraz wyposażeniem i stanem majątku. Dążenie do porządku i sumienność w wykonywaniu...
  • Specjalista ds. Organizacyjno - Rozliczeniowych

    Konsorcjum Stali S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Opis stanowiska: zarządzanie dokumentacją: prowadzenie i archiwizacja dokumentacji handlowej, umów, faktur, atestów, przygotowanie korespondencji, obsługa programów komputerowych: obsługa pakietu Office (Word, Excel, Outlook) oraz innych systemów informatycznych wykorzystywanych w firmie,...
  • Pracownik administracyjny

    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   4 300 - 5 300 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: bieżące prace adminstracyjne, dbanie o zaopatrzenie biura w art. biurowe, środki czystości itp., zastępowanie fakturzystki w razie jej nieobecności, zastępowanie sekretarki w razie jej nieobecności, wsparcie działu zakupów w bieżących pracach, współpraca z innymi...
  • Specjalista w Wydziale Organizacyjnym

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Warszawa, ul. Zarzecze 13B    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: obsługę wpływającej dokumentacji w EZD, redagowanie projektów pism związanych z bieżącym funkcjonowaniem Wydziału, prowadzenie rejestrów Wydziału Organizacyjnego, przygotowywanie dokumentacji przetargowej na usługi oraz zakupy,...